نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
سرمربی آلمانی به شیاطین سرخ جواب رد داد/ گزینه‌های بعدی بررسی می‌شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس توخل بعد از جلساتی که با سرجیم رتکلیف داشت اعلام کرد که قصد قبول پیشنهاد منچستریونایتد را ندارد و می‌خواهد مدتی از فوتبال دور بماند.

آینده اریک تن‌هاخ در اولدترافورد به شدت مبهم است و یونایتد توماس توخل را هدف شماره یک خود قرار داده بود و این مربی آلمانی در هفته‌های اخیر دو جلسه با سرجیم رتکلیف مالک شیاطین سرخ برگزار کرد و در مورد کار در این باشگاه مذاکره کرده بود. اما به گزارش نشریه سان، توخل اعلام کرد که به مدتی استراحت و دور شدن از مربیگری نیاز دارد. بنابراین اگر تن‌هاخ از سمت خود کنار برود، توخل بین گزینه‌های جانشینی او نخواهد بود.

تن‌هاخ یونایتد را به پیروزی شوک‌آور در فینال جام حذفی مقابل سیتی هدایت کرد، اما نتایج کلی او در فصل رضایت‌بخش نبود. آنها در لیگ هشتم شدند و به این ترتیب در لیگ قهرمانان اروپای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ حضور نخواهند داشت. سرمربی هلندی مجبور بود با مصدومیت‌های بازیکنانش دست و پنجه نرم کند و شرایط خوبی در اختیارش نبود تا بتواند اوضاع را به نحو بهتری سر و سامان دهد.

رتکلیف می‌داند که تن‌هاخ هنوز طرفداران زیادی دارد اما همچنان در مورد توانایی او برای موفقیت در فصل آینده تردید زیادی وجود دارد. احتمال می‌رود که تصمیم نهایی در مورد آینده تن‌هاخ این هفته اعلام شود.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، جایگزین احتمالی دیگری است اما فعلا تمام تمرکز این مربی به مسابقات یورو ۲۰۲۴ و موفقیت انگلیس در این تورنمنت است. نام گراهام پاتر نیز در این میان مطرح شده و گفته می‌شود رتکلیف از طرفداران پر و پا قرص پاتر است و حتی سعی داشت او را برای نیس استخدام کند.

بیشتر بخوانید: قهرمانی شیاطین‌سرخ روی اعصاب دو تیم لیگ برتری!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی