نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
پاسخ ۳ کلمه‌ای گواردیولا به سوالی در مورد بازگشت به بارسلونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا اعلام کرد که دیگر مربیگری باشگاه بارسلونا را بر عهده نخواهد گرفت و اینطور که به نظر می‌رسد قصد امتحان چالش‌های جدید را دارد و به هدایت تیم‌های ملی فکر می‌کند.

پپ گواردیولا در جوانی به آکادمی مشهور لاماسیای بارسا پیوست و سپس رویای تمام هواداران این باشگاه را زندگی کرد. او نه تنها بخشی جدایی‌ناپذیر از تیم رویایی یوهان کرویف در اوایل دهه ۹۰ بود، بلکه با مربیگری بارسا در اواخر دهه ۲۰۰۰ تیم را به شش‌گانه بی‌سابقه رساند و از استعدادهای فوق‌العاده‌ای مانند لیونل مسی، ژاوی هرناندس و آندرس اینیستا به بهترین شکل ممکن بهره‌گیری کرد و در ۲۰۱۲ بارسا را ترک کرد.

با چنین سابقه درخشانی که گواردیولا در بارسلونا دارد، همیشه حرف از احتمال بازگشت او به بارسا زده می‌شد، اما او روز دوشنبه اعلام کرد که این اتفاق رخ نخواهد داد. به گزارش وبسایت منچسترسیتی، از گواردیولا پرسیده شد که آیا درهای بازگشت به مربیگری بارسا بسته است یا خیر، و گفت: «بله، بسته است.»

بر اساس گزارشی که در ماه می منتشر شده بود، یک منبع نزدیک به پپ گواردیولا اعلام کرد که این سرمربی پس از پایان دوران حضورش در منچسترسیتی، با مربیگری در باشگاه خداحافظی خواهد کرد و رویای هدایت یکی از تیم‌های ملی در تورنمنت‌های بزرگ را در سر دارد. در همان ماه ادعا شد که گواردیولا قبل از آغاز فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ در مورد تمدید قراردادش با سیتی تصمیم می‌گیرد.

بنابراین اینطور به نظر می‌رسد که گواردیولا فقط دو گزینه پیش رو دارد: تمدید قرارداد با سیتی، یا هدایت یکی از تیم‌های ملی.

بیشتر بخوانید: عجیب اما واقعی؛ رئال انصراف می‌دهد و بارسلونا به سود کلان می‌رسد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیذر IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    رویای ما طرفداران برزیل = گواردیولا سرمربی برزیل 🇧🇷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی