نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
۳ |
۲
اوسمار پرسپولیس را سر کار گذاشت؟
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اگر اوسمار تیم جدید خود را به‌زودی معرفی کند و آن تیم پرسپولیس نباشد باید گفت باشگاه پرسپولیس در سه هفته اخیر برای گرفتن امضای نهایی از اوسمار سرکار بوده است.  

 در اوج رقابت‌های لیگ بود که در خبری اختصاصی اعلام کردیم  اوسمار ویرا به خاطر مشکلات خانوادگی (عدم تمایل همسرش برای زندگی در ایران) بعید است با پرسپولیس ادامه دهد که البته در آن مقطع از سوی برخی و ازجمله مسئولان باشگاه پرسپولیس به کارشکنی علیه این تیم متهم شدیم غافل از اینکه خبرهایی از سوی نزدیکان اوسمار در ایران شنیده بودیم.

جالب اینکه مرد برزیلی در آخرین نشست خود با درویش که قبل از بازگشتش به برزیل انجام شد، هم لیست خرید داد و هم لیست مازاد و کلیه برنامه آماده‌سازی سرخپوشان را هم تشریح کرد تا مدیرعامل قرمزها امیدوار باشد که او به ایران باز خواهد گشت. در واقع اگر اوسمار تیم جدید خود را به‌زودی معرفی کند و آن تیم پرسپولیس نباشد باید گفت درویش در سه هفته اخیر برای گرفتن امضای نهایی از اوسمار سرکار بوده است.  

شاید این‌طور به نظر بیاید که قرارداد مالی باشگاه بوریرام حتما خیلی بهتر از پرسپولیس بوده که این مربی در نظر دارد برای ادامه مربیگری راهی تایلند شود اما طبق اطلاعاتی که به دست آوردیم بیشترین دستمزدی که بوریرام در این چند سال به مربیانش داده ماهی ۴۰ هزار دلار بوده و مبلغ پیشنهادی این باشگاه به اوسمار هم با آپشن حدود ماهی ۶۰ هزار دلار بوده است که در سال تقریبا ۶۰۰ هزار دلار می‌شود.

در این سو نیز باشگاه پرسپولیس در آخرین مذاکراتش با اوسمار به وی پیشنهاد دستمزد ۵۵۰ هزار دلاری داد که او نپذیرفت و حتی این باشگاه آمادگی افزایش یکصد هزار دلار دیگر هم برای این قرارداد داشت.

باشگاه پرسپولیس روز گذشته و با توجه اخباری که پیرامون عدم بازگشت مربی برزیلی مطرح شد برای انتخاب سرمربی جدیدش استارت زد. اگرچه در روزهای اخیر تعدادی از ایجنت‌ها مربیانی را به نزدیکان درویش معرفی کرده بودند اما این مساله از روز گذشته شکل جدی‌تری به خود گرفت.

در واقع از روز گذشته تلاش ایجنت‌ها برای معرفی یک گزینه مناسب برای جایگزینی احتمالی اوسمار آغاز شد. در این میان مدیرعامل پرسپولیس همچنان به برخی از گزینه‌های داخلی هم فکر می‌کرد که متوجه شد همچنان گزینه مدنظرش با مشکل مجوز مواجه است.

در روزهای آتی مذاکرات بین مسئولان باشگاه پرسپولیس با مربیان خارجی معرفی‌شده شکل جدی‌تری به خود خواهد گرفت. مساله‌ای که به‌طور حتم زمان‌بر خواهد بود و باعث می‌شود پرسپولیس دیرتر از زمانی که پیش‌بینی کرده بود وارد بازار نقل و انتقالات شود.  

بیشتر بخوانید: صبر درویش تمام شد/ فردا، آخرین مهلت پرسپولیس به اوسمار

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 💙💙💙💙 IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    خداداد افشاریان: پرسپولیس با وجود من 2 سال قهرمان شد❗ علی خسروی شب قبل از بازی مهم استقلال: استقلالی ها میخوان کلک منو بکنن، آهای داورا کجایید؟ با اینکار خسروی جو داوری رو علیه استقلال کرد که فرداش تو اون بازی کاملا داوری علیه استقلال بود و اتفاقا امتیاز هم از دست داد❗ علی خسروی تو اینستاگرامش چندین بار به خانوم های استقلالی توهین کرد و مثلا محروم شد اما باز اومد صداوسیما کارشناسی کرد❗ داور عرب براقی بدون اینکه کسی اسمی ازش ببره اومد رو آنتن زنده و گفت من به کسی جواب پس نمیدم و از پرسپولیس حمایت کرد❗ میثاقی وکیل مدافع پرسپولیس❗ شرکت کردن خورشیدی داور مسابقه و کمکش در جشن قهرمانی پرسپولیس❗ شواهد و اسناد همکاری های غیرقانونی سهیل مهدی با باشگاه پرسپولیس❗ پرسپولیس تنها تیم مخالف VAR امید عالیشاه هم اعتراف کرده❗ با سند و مدرک میگیم پرسپولیس تیم حکومتیه
  • اوسمار🤡🔴 IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    اوسمار هم فهمید قهرمانشون کردن داره در میره😂😂😂
  • کیوان IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    پرسپولیسیم ولی فک کنم دیگه کار از ناز کشیدن گذشته از درویش پرز میخوام که سر کیسه رو شل کنه قیمتو ببره بالا اونوقت اوسمار سه سوته برمیگرده مطمئنم، ما که شش تا بانک مالک تیممون شده دیگه غم نداریم ثروتمندترین تیم هستیم☺️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی