نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
عکس| قاب معنادار مقابل تیم قلعه‌نویی/ تیم رقیب با این تساوی برنده شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال ایران نمایش دلچسبی در مقابل ازبکستان نداشت و این تیم رقیب بود که در پایان از نتیجه تساوی رضایت داشت.

تیم ملی فوتبال ایران امشب درحالی از آخرین بازی خود در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ازبکستان متوقف شد که باتوجه به میزبانی تیم امیر قلعه‌نویی از تیم کاتانچ در ورزشگاه آزادی انتظار می‌رفت که یوزها با یک پیروزی صعود به دور بعدی را شیرین‌تر کنند اما نمایش ملی‌پوشان دور از انتظار بود و به جز چند موقعیت نصف و نیمه و تک ضربه مهدی طارمی به تیرک دروازه ازبکستان موقعیت خطرناکی روی دروازه ازبکستان ایجاد نشد.

شاید اگر موقعیت خطرناک اورونوف روی اشتباه خط دفاعی تیم ملی وارد دروازه بیرانوند می‌شد الان تیم قلعه‌نویی در آزادی به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود می‌کرد.

البته این را هم باید درنظر داشت که پروسه جوانگرایی با شیب ملایمی در تیم ملی فوتبال ایران استارت خورده و این روند تبعاتی را در پی خواهد داشت اما این موضوع نباید به بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن تیم ملی در آینده ازسوی کادر فنی تبدیل شود.

ایران در این گروه با تیم‌های هنگ گنگ ترکمنستان و ازبکستان همگروه بود و با توجه به ادعای بسیاری از کارشناسان صعود تیم ملی از این گروه به عنوان صدرنشین خیلی کار پیچیده‌ای به نظر نمی‌رسید که در نهایت هم اتفاق افتاد اما در این مسیر نقاط ضعف و قوت بسیاری دیده شد که باید امیدوار به رفع نقایض در مراحل بعدی باشیم جایی که رفته رفته غول‌های آسیا وارد میدان خواهند شد.

به هر حال چیزی که امشب از تیم ملی فوتبال ایران دیده شد خیلی برای هواداران راضی کننده نبود و این تساوی در واقع چیزی بود که جزو اهداف تیم رقیب بود و شادی ازبک‌ها در ورزشگاه آزادی بعد از پایان بازی نشانگر همین موضوع است.   

بیشتر بخوانید: تیم قلعه‌نویی از پس بازی حیثیتی بر نیامد/ توقف ایران مقابل دار و دسته اورونوف و ماشاریپوف

عکس| قاب معنادار مقابل تیم قلعه‌نویی/ تیم رقیب با این تساوی برنده شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    تیم گروهبان قندلی اصلا شایستگی حضور در جام جهانی را ندارد. از جام ملت ها تا الان فقط برابر تیم های درجه چندم برنده شدیم و استثنا به خاطر ضعف ژاپن ایم تیم را شکست دادیم. از تیمی مثل هنگ کنگ دو گل دریافت کردیم!.جام جهانی اگر ۳۲ تیمی می ماند تیم گروهبان محال بود صعود کند
  • ناشناس IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    بردن هنگ کنگ و ترکمنستان کار شاقی نبود از این به بعد عیار قلعه نویی مشخص می‌شود باید قبول کنیم تیم های ایرانی تشنه فوتبال روز هستند که مربیان ایرانی بهره کمی از آن دارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی