یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۸:۰۰
۷ |
۱

پرسپولیس پرستاره یا معمولی؛ همه چیز به یک اتفاق مهم بستگی دارد

پرسپولیس پرستاره یا معمولی؛ همه چیز به یک اتفاق مهم بستگی دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نحوه تیم بستن پرسپولیس برای فصل بعد، وابستگی زیادی به گرفتن سهمیه آسیایی دارد.

پرسپولیس در دو فصل اخیر یک تیم معمولی بود و هیچ نشانی از یک مدعی جدی قهرمانی نداشت. مدیران وقت باشگاه، آنقدر بازیکن معمولی و بی کیفیت به این تیم آوردند که نتیجه آن از دست رفتن همه جام های ممکن بود. نتایج افتضاح در نیم فصل دوم لیگ بیست و پنجم باعث شد تا پرسپولیس فعلا از سهمیه آسیا دور باشد. با این حال بین پرسپولیسی ها این امیدواری وجود دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران مهلت بیشتری دهد تا بعد از جام جهانی لیگ را برگزار و نماینده های ما در آسیا مشخص شوند.

نکته مهم اینجاست که دغدغه‌ اصلی باشگاه پرسپولیس این است که بتواند فصل آینده در رقابت‌های آسیایی حضور داشته باشد. اتفاقی که اگر رخ دهد قطعا در تعیین بودجه این باشگاه از سوی کنسرسیوم بانک‌ها نیز بسیار  تاثیرگذار خواهد بود. اگر قرار باشد سرخپوشان فقط در رقابت‌های داخلی حضور داشته باشند، بسیار بعید است که این باشگاه بخواهد دست به خریدهای گرانقیمت بزند و در نقل و انتقالات ریخت و پاش کند. در واقع بستن یک تیم خوب وپرستاره توسط مدیران پرسپولیس، مستلزم آسیایی شدن این تیم است. اگر هم به هر دلیلی، پرسپولیس آسیایی نشود، هواداران این تیم باید یک فصل دیگر همین تیم بی روح و این بازیکنان معمولی را تحمل کنند.

بیشتر بخوانید: واکنش شدیدالحن به اظهارات ترامپ/ ایتالیا از نرفتن به جام‌جهانی کمتر ناراحت شد تا این پیشنهاد توهین‌آمیز!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مسعود IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
    بازیکنانی که در هر شرایطی انگیزه اول و آخرشون پوله...انتظار بیشتری نمیشه ازشون داشته باشید.
  • اهواز IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
    از وقتی که وار آمده پرسپولیس تیم معمولی شده
    • امیر IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
      از وقتی وار اومده و فرق وار در ایران و تو آسیا معلوم شده یک سری تیم ها حتی از یک هشتم سطح ۲ هم نمیتونن رد بشن ولی صدر جدول لیگ ایرانن
  • محمد IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۶
    پس بگو چرا میخوان هر طور شده تیم حکومتی رو بفرستتد آسیا در حالکه تیم هفتم جدوله 😁😁😁😁😁😁👍👍👍👍
    • امیر IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
      دوچرخه سوار دعا کن لیگ برگزار نشه و ای اف سی فرصت برگزاری لیگ نده وگرنه هم جامتون هم سهمیه
  • امیر IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۷
    رضا درویش،لشگری،وحید هاشمیان نقل و انتقالات اول فصل ما رو نابود کردن پیمان حدادی،محسن خلیلی،اسکاتینگ نقل و انتقالات نیم فصل رو نابود کردن ولی با این حال پرسپولیس با اوسمار داشت نتیجه میگرفت تا اینکه پیرپاتالای باندبازی که متوجه شدن قراره سال دیگه از تیم بندازنشون بیرون در صدد کله پا کردم مربی بر اومدن تا تو تیم بمونن این یعنی رتبه‌ای که الان داریم فقط و فقط تقصیر بازیکناست بعد از اون اسمایی که اون بالا نام بردم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها