یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۹:۳۰
۳۳ |
۱۲

فرمول کدخدامنشی جواب نداد؛ پرسپولیس زیربار نمی‌رود

فرمول کدخدامنشی جواب نداد؛ پرسپولیس زیربار نمی‌رود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای اعلام معرفی نماینده های ایران در آسیا به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.

پس از رد قاطع درخواست فدراسیون فوتبال ایران توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای به تأخیر انداختن اعلام اسامی باشگاه‌های حاضر در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان سطح دو آسیا، حالا فدراسیون در تنگنای شدید زمانی و الزامات دیگری گرفتار آمده است. مهلت معرفی تیم‌ها تا دهم خرداد، با سرعتی بی‌امان در حال اتمام است و فدراسیون، خواه‌ناخواه، راهی جز اعلام تصمیم قطعی ندارد. این وضعیت، به‌ویژه با توجه به شرایط ویژه و اضطراری کنونی که جنگ مانع از ادامه لیگ برتر شد، ضرورت اتخاذ رویکردی قاطع و بی‌سابقه را دوچندان کرده است.

کاری که فدراسیون از همان ابتدا باید انجام می داد و اصلا اجازه دخالت به تیم ها را نمی داد تا اینطور به جان هم نیفتند. پرسپولیس زیربار معرفی استقلال و تراکتور نمی رود و استقلالی ها هم می گویند، حاضر به انجام بازی های چند جانبه نیستند. کاش فدراسیون با قاطعیت زیاد همان ابتدا یک تصمیم مشخص می گرفت تا حواشی مختلف و دعواهای رنگارنگ پیش نیاید. امکان برگزاری بازی ها حتی بعد از جام جهانی هم نیست و باید این موضوع را پذیرفت.

فدراسیون قصد داشت ماجرا را به صورت کدخدامنشی حل کند ولی مشخص بود این فرمول جواب نمی دهد و باشگاه ها به جان هم می افتند. حالا کار خیلی سخت شده و تاج باید هرچه زودتر فکری به حال این ماجرا بکند. همه چیز حول پرسپولیس می چرخد ولی موضع این باشگاه تغییری نکرده است. پرسپولیسی ها سفت و سخت مخالف رفتن استقلال به آسیا هستند و در واقع فدراسیون نشین ها برای معرفی تیم های آسیایی ابتدا باید مدیران پرسپولیس را راضی کنند.

بیشتر بخوانید: دوچرخه‌سواری ستاره استقلال برای بازگشت به فوتبال +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • عبدا IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    واقعا چرا!!؟؟؟ جدول کانلا مشخصه!!!شاکی باید چادرملو و گلگهر باشند نه پرسپولیس!!اصلا باید تیمها براستس جدول معرفی بشع!!اصلا پرسمولیس در حذفی هم نیست!!اگر عکس این بود تا الان معرفی و کاپ هم بهش داده شده بود!!
    • سامان IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
      بازی عقب افتاده استقلال با سپاهانه اگه همین بازی برگزار بشه و سپاهان برنده بشه که احتمالش هم خیلی زیاده، سپاهان میاد صدر و استقلال از اسیا حذف میشه ، برای همینه که مدیران استقلال فقط روی جدول اصرار دارن . ولی فرض کنیم جدول معیار بشه برای تیمای سقوط کننده چیکار کنن ، ذوب اهن 2 بازی کمتر از بقیه انجام داده و در رده 15 هستش و اگه 2 بازیشو انجام بده و فقط یکیو برنده بشه دیگه سقوط نمیکنه
    • حسین IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
      بعنوان یک پرسپولیسی اعتقاد دارم که بهترین و تنها راه حل اینه که فقط بازیهای عقب افتاده انجام بشه تا تعداد بازی همه تیمها باهم برابر بشه و بعد جدول معیار رفتن به اسیا وهمینطور مشخص شدن تیمای سقوط کننده باشه. هر چند که پرسپولیس با این کار هم نمیتونه بره ولی چاره دیگه ای نیست
  • تراختور جهانی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    این آبی‌ها که میرن آسیا رکورد گل خوردن و میزنن همش ۷ تا میخورن یه قهرمانی حذفی هم بدین به اینا ستاره بزنن
    • تاااااااج IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
      آبو بریز اونجا که میسوزه
  • محسن انزلی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    جام حذفی و هم که حق همه رو خوردن7 تایی ها بدین بهشون آخه اینا متخصص هفت تایی آسیا هستن
  • سعید IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    اخراج تاج که همیشه حق همه تیم ها رو پایمال میکنه و با 6 تا العین و 7تای الوصل رکورددار آسیاست تیمی که عادت داره واسه چهار جانبه ستاره بزنه
    • جلال IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
      همینش رو هم ندارید و در حسرت هستید، آره حانم سوختی
  • ممد نوری IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    از لیگ دسته دوم اومدن و واسه چهار جانبه ستاره میزنن اونم رو پیرهن تیم کشتی و پینگ پنگ هم زدن هفت تایی های آسیا عادت دارن به این جام ها
  • بهروز نبوی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    برای فدارسیونی که طبق قانون و حق خودش طبق عرف نمیتونه از ترس پرسپولیس نمایندکان اسیا مشخص کنه واقعا تاسف برانگیزه... به احتمال زیاد استقلال هم سر مجوز اسیایی عمدا حذف میکنندکه صدای پرسپولیس بیفته شک نکنید
  • گل گوهر IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    هفت تایی های آسیا عادت به حق خوری بقیه تیم ها دارن چطور میشه هشت هفته مونده بازی نکرده اینا رو قهرمان معرفی میکنن الوصل و العین که خوشحال میشن
  • حمید IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    زودتر رئیس فدراسیون ابی رو اخراج کنید تا کی حق خوری همه تیم ها به نفع ۷ تایی ها ی آسیا جمع کنید برید جام اهدا میکنن به اینا
  • دوچرخه سواران 7تایی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    وای باز میریم از العین و الوصل شیشش تا و هفت تایی می‌خوریم من میگم یه ستاره دیگه بزنیم
  • خبرنگار ،ضد پرسپولیس IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
    به پرسپولیس مربوط نیست ، تیم ششم جدول ، حق بااستقلال ،تراکتور ، و سپاهان ، نه تیم ششم جدول
  • مهدی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    تیم ششم جدول باید با تیم های قعر جدولی رقابت کند نه سهمیه آسیا
  • حسین IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    آره مخوصا حق تیم ششم جدول را خورده اند استقلال به تیمها گفته در دور برگشت لنگو بسوزونند تیمی با 6 باخت در 7 بازی چه ادعایی میتونه داشته باشه
  • M56 IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    چرا پایان دور رفت لیگ رو در نظر نمیگیرن ‌؟ همه ی تیم ها ب یک اندازه بازی کردن
  • حامد پرسپولیسی IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    استقلال به زور کلی بازیهاش مونده با زور و تبانی میخوان بفرستنشون آسیا اونجا هم به زور جام قهرمانی بهشون بدن تا حق به حقدار رسیده باشه بدون زحمت میخوان اول باشن####
  • مهران اکبری۴محلی IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    تیم ششم رو هم همراتون ببرین آسیا..گناه داره
  • رضا IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    باید گل گهر و پرسپولیس باشند چون گل گهر چهارم است و در جام حذفی حضور دارد باید آسیایی شود وپرسپولیس جای سپاهان
  • سهراب IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    احتمالا تیم های عربی فشار آورن به تاج که عروس آسیا رو مجددا برای ثبت آمارهای جدید بفرسته
  • عادل IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    تیم های پایین جدول باید شاکی باشند چون اگه بازی ها انجام می شد یکی از گزینه های سقوط تیم پیروزی بود،الان نگذاشتند سقوط کنه،طلبکار هم هست،طرف را توی ده راه نمی دادند،سراغ خونه کدخدا را می گرفت....بدتون نیاد،طرفداران تیم پیروزی به جام های اسنپی و قهرمانی های پوشالی عادت کرده اند،سخته براشون امسال حق به حق دار برسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها