سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۳:۱۱
۲۱ |
۱۸

کلوب| استقلال به حقش رسید

کلوب| استقلال به حقش رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال به حقش رسید و راهی لیگ نخبگان شد.

بالاخره هیات رئیسه سازمان لیگ اسامی تیم هایی که باید در لیگ نخبگان آسیا فصل آینده حضور پیدا کنند را اعلام کرد که نام تیم های استقلال و تراکتور به عنوان تیم های اول و دوم این فصل نیمه تمام آمده است.

 استقلال باز هم مزد تلاش های خود را حتی تا قبل از پایان فصل گرفت، حفظ و تدام صدرنشینی در هفته های اخیر که با کمترین لغزش، یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این تیم برای فصل آینده لیگ نخبگان آسیا بوده است.

 استقلال در دو فصل اخیر با مشکلات فراوان مدیریتی مواجه و با تغییرات فراوان روی نیمکت، بلاخره توانست خود را به آسیایی برساند. البته که با اعلام این تصمیم، تیم هایی به اعتراض برآیند و حق خود را برای حضور در این سهمیه مطالبه کنند.

اما با نگاهی به جدول و اختلاف امتیازی میان ۳ تیم اول با تیم های پایین تر متوجه می شویم که استقلال در این فصل نیمه تمام، مزد تداوم سیر صعودی خود را گرفت.

شاید اگر دیگر تیم ها از جمله سپاهان و پرسپولیس هم در این جایگاه بودند، صدای اعتراض دیگر تیم ها از جمله استقلال به این تصمیم بلند می شد اما برای این فصلی که دیگر ادامه پیدا نکرد، این بهترین ترین تصمیم بود، حتی اگر به تیم صدرنشین لقب قهرمان یا جامی برای قهرمانی تعلق نگیرد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • علیرضا IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    واقعا عالی بود با اینکه بی طرفم
    • عبدالعزیز IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
      امسال لیگ نخبگان خیلی خوبه چون عروس خلیج هست فقط خدا کنه دو رقمی نشیم تیم حکومتی حالا شما حذف کنید ولی واقعیته
    • علی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
      در پاسخ به عبدالعزیز ولی تیم عروس آسیا همشه عروسپولیس حکومتی بوده
    • ایمون زاید هستم همون سه تا IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
      پاسخ به علی...العین امارات۶_۱عروس آسیا و ماست‌بندی امارات۷_۰عروس آسیا....و به زودی، ماست‌بندی اردن۸_۰ عروس آسیا.....۶۶۶۶۶۶...۷۷۷۷۷۷۷....۸۸۸۸۸۸۸۸...خخخخخخخ
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    اصلا و ابدا اینطور نبوده و نیست
    • مهدی IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
      گریه کن گریه قشنگه
  • صالح IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    امسال انصافا هیچ تیمی بصورت کامل مدعی جدی نبود و اختلاف امتیاز موجود حاصل از اشتباهات و لغزش های متعدد رقبا بوده... ولی استقلال حتما حتما حتما باید تبدیل به تیم با ثبات تری بشه...فوتبال ما بیشتر از پول، به مدیریت سالم و منطقی نیاز داره...
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    کلا ۶ روز صدرنشین بوده کدام حفظ صدر
  • هانا 💙💙💙💙 IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    اگر ادامه هم پیدا می کرد استقلال قهرمان می شد
  • عشق حکومت لنگپولیس IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    به تیم شیشم هم سهمیه ی جام رمضان داخل سالن میدادین که واسه فصل بعد بیکار نباشن.آخه دو فصله دارن فقط واسه سلامتی بازی میکنن و ققط به زمین و زمان گیر میدن.حتی اگه تاتیم پنجمم سهمیه بدن بازم چادرملو میره آسیا نه لنگ!!وای که الان هوادارای تیم حکومت چقد این وار رو لعنت و نفرین میکنن!آخه دیگه نمیشه بیست و یک امتیاز باگلهای آفسایدی وپنالتی های مفت جمع کرد و قهرمانی فیک آورد.واقعا زور داره.حق دارن
  • شصت سال حسرت IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    خدا را شکر که لیگ ادامه پیدا نکرد وگرنه هشتایی های ششم جدولی باید با مس رفسنجان برای بقا می‌جنگیدن.یک لحظه تو ذهن خود تصور کنید اون لحظه ای که حدادی دست وحید هاشمیان برد بالا بابت اخراج.حدادی تصور می‌کرد با اسمار قراره با گل آفساید دوباره قهرمان شود واینکه بابت سقوط نکردن به لطف تعطیلی لیگ خوشحال. پیشونی کجا میشونی
  • مسیب IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    خبر اومده که فدراسیون فوتبال اسم ۶ تیم رو به Afc داده که هرکدوم مشکل نداشتند به ترتیب به لیگ نخبگان و لیگ دو آسیا برن!!! این داستان ۶ تیم خیلی جالبه!! تورنمنت باید بین ۶ تیم اول برگزار شه. اسامی ۶ تیم باید به ای اف سی اعلام شه. چه وجود دردآور و منحوسی دارید و چقدر بی اندازه حکومتی و امنیتی هستید!!! اگر تیم دهم جدول بودید الان حرف از تورنمنت با حضور ده تیم بود. اگر تو جام حذفی با اون خفت حذف نمیشد
  • الحسین اردن،🇪🇭🇪🇭🇪🇭 IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    تو لیگ دو آسیا رکوردجدیشون رو زدن هفتایی شدن دوستاره های جذاب 😄😄 امسال عروسیه لیگ نخبگان
  • جوادی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    بذار این سوگلی تاج بره آسیا، ۷ تا را بکنه ۸ تا و‌برگرده اونوقت بادشون خالی میشه و‌میفهمند حق کشی یعنی چی.
  • بااصالت IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
    مثلا دوستان پرسپولیسی انتظارداشتند تیم ششم وهفتم وهشتم را فدراسیون بفرسته آسیا
  • عطا IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۸
    بزرگترین سرمایه توی تمام تیمهای دنیا رو فقط تیم بزرگ پرسپولیس داره، اونم(( رو )) هست عجب رویی دارید ، تاریخ ۶/۶/ ۱۳۹۶ ک ۶ تایی شدین رو فراموش نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها