چهارشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۶:۰۰
۳۱ |
۲۷

ورود پزشکیان به ماجرای سهمیه آسیایی پرسپولیس

پزشکیان
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نامه باشگاه پرسپولیس به پزشکیان درباره سهمیه آسیایی وارد فاز بررسی در نهاد ریاست جمهوری شد.

در پی نامه باشگاه پرسپولیس به مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در روزهای گذشته، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این نامه وارد فاز بررسی در نهاد ریاست جمهوری شده و جلساتی نیز در همین خصوص برگزار شده است.بر اساس اطلاعات به دست آمده، ۲ نفر از نمایندگان نهاد ریاست جمهوری طی روزهای اخیر با حدادی، مدیرعامل پرسپولیس جلسه‌ای برگزار کرده و در جریان جزئیات درخواست‌ها و دغدغه‌های مطرح‌شده از سوی این باشگاه قرار گرفته‌اند. همچنین این افراد جلساتی جداگانه با تاج، رئیس فدراسیون و کشوری‌فرد از مدیران ارشد سازمان لیگ برگزار کرده‌اند تا ابعاد مختلف موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که نمایندگان نهاد ریاست جمهوری پس از جمع‌بندی مباحث مطرح‌شده، قرار است به زودی گزارش نهایی خود را به رئیس‌جمهور ارائه دهند تا درباره درخواست‌های مطرح‌شده تصمیم‌گیری شود.باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای که خطاب به پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی ارسال کرده، درخواست‌هایی را مطرح کرده که گفته می‌شود بخشی از آن به مسائل شرایط فوتبال و سهمیه آسیایی مربوط می‌شود. با این حال هنوز جزئیات رسمی این نامه از سوی باشگاه یا نهاد ریاست جمهوری منتشر نشده است.به نظر می‌رسد طی روزهای آینده و پس از ارائه گزارش نهایی، موضع رسمی درباره این نامه و درخواست‌های باشگاه پرسپولیس اعلام شود.نیمه‌تمام ماندن لیگ برتر باعث شده تا فدراسیون ۳ تیم اول را برای مسابقات آسیایی معرفی کند. اقدامی که با واکنش منفی پرسپولیسی‌ها مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: درخواست جنجالی پرسپولیس از CAS علیه استقلال و تراکتور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • تراختور یاشاسین IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    پرسپولیس هم مثل دبگر تیمها. تافته جدابافته نیست
  • ایهان IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    کجای دنیا به تیم ششم جدول سهمیه قاره ای میدهن پیروزی چی میخاد از از این فدراسیون رنگی
    • کاربرجدید IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
      سلام خوبین، کجای دنیام جدول ناتمام رو الگو قرار میدن، الان پرسپولیس با تراکتور و استقلال بازی مستقیم داره، استقلال با سپاهان بازی داره، دو امتیاز این تیم ها کادوئه، از کجا میدونی تیم های بالای جدول حتما میتونن جایگاه خودشون رو حفظ کنن، لیگ اگه تموم میشد حق با شما بود ولی ۷ بازی مونده اونم بازی های مهم هیچ تضمینی وجود نداره پایان لیگ جدول همین بمونه
    • کاربر جدید جواب دی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
      عزیزم جام حذفی همین تراکتو ر حذفتون کرد سرتون کلاه نزارن هفت بازی و پنج باخت و ادعای الدورم الدورم بعدش فرافکنی گروه مدیریت ناکارآمده، شما هم فکرت از شاهکارهای مدیریت و کادرفنی که تیم رو به این روز انداخته منحرف شده مگه اینکه خودت از اون دارودسته باشی تازه اگه قرار بود به اول نیم فصل جام بدن دوب آهن اصفهان لایقتر از بقیه است بیشتر قهرمان نیم فصل شده
    • تی تی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۸
      آره واقعا جلو تراکتور که می‌میبازین با استقلال هم که نهایتا صفر صفر مساوی کنید اگه لیگو ادامه بدن که بیشتر ابروتون میره
  • بنده خدا IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    والو جلو شهرداریاتونو بگیرین
  • جعفر IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    اینکه به تراکتوریا بگی شما چون رئیس جمهور پشتتون بود قهرمان شدید اما بعد امسال بری به همون رئیس جمهور التماس کنی تو رو ببره آسیا خیلی زشته.بعد از کمک خاتمی در قضیه شکایت السد، پادرمیانی روحانی در موضوع شکایت ریزه اسپور، شاهد ورود سومین رییس‌جمهور برای خواسته غیرقانونی تیم حکومتی هستیم.
  • خلیج همیشه فارس IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    کجای دنیا رابرای دارندکه لیگ نیم تمام نماینده به لیگ نخبگان آسیا معرفی می‌کند؟ اگرقراربودنماینده ای معرفی شودبایدبه قهرمان ونایب قهرمان نیم فصل رجوع می‌کردند نه اینکه تیم های معرفی شود که شایددرانتهای فصل هم رتبه ای بهتراز۶یا۷کسب نکند به هرصورت این تصمیم بسیار اشتباه وغلط بود
  • محسن قدردوست IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    تیم حذف شده در جام حذفی و ششم در لیگ با زور میخواد سهمیه بگیره...ورود افراد سیاسی به ماجرا میتونه تعلیق فوتبال ایران رو در پی داشته باشه...چرا انتظار دارین متفاوت با همه تیمها با شما برخورد کنن...تیم پنجم و هفتم حق ندارن فقط تیم ششم حق داره؟؟؟
  • محسن قدردوست IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    حذفی حذف شدین ...لیگ ششم هستین...تیم پنجم و هفتم حق ندارن فقط ششم حق داره؟با ورود افراد سیاسی فوتبال ایران ممکنه تعلیق بشه‌.‌.دست بردارین دیگه.
  • فوتبال IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
    من نمی‌دونم این تیم پرسپولیس چه فرقی با دیگر تیم ها داره که این قدر مورد توجه قرار میگیره انگار بقیه تیم ها بوقن پرسپولیس سر سبد مجلس.نمیدونم چرا اینقدر ناز پروردش کردن. استقلال ، تراکتور ، سپاهان و بقیه تیم ها رو ولش کنین فقط به این بچسبید باد نبرتش
  • فرهت IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
    چه ربطی به پزشکیان داره؟! مگه رییس جمهور بیکاره؟!
  • شهرام IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
    وقتی گفته می‌شه این تیم ؛ تیم حکومتی است بی دلیل گفته نمیشه . وقتی در زمین بازی موفق نمیشن. با التماس به فدراسیون و فیفا نتیجه نمی‌گیرند دوباره برگشتن به اصل خودشون و رفتن سر حکومت و التماس دعا
  • عليرضا IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
    يكجوري ميگن پرسپوليس با تيمهاي بالاي جدول بازي داره يكي ندونه فكرميكنه پرسپوليس همه تيمهاي جدول و شكست داده و فقط مونده بازي با بالا جدوليها،بابا پرسپوليس همون تيميه كه از پنج بازي آخرش چهارتا شو واگذار كرد،بريد خدارو شكر كنيد ليگ تعطيل شد وگرنه اگر ادامه داشت الان جاي دعواي سهميه با استقلال و سپاهان و تراكتور مشغول جنگ و جدل با ذوب آهن و مس بوديد كه چه تيمي به ليگ يك سقوط كنه،
  • مرتضی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
    قشنگ معلومه استقلالی‌ها ترسیدن و تراکتوریها که جایگاهشان از دست. با شروع لیگ
    • مهدی IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
      بله ما تیم حکومتی نیستم ولی شما با همین روش چند قهرمانی فیک بدست آوردید
  • میثم IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
    تیم حقیره حکومتی...
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    باید همین الان تا دیر نشده به فیفا و ای اف سی شکایت بکنیم فقط همین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها