سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۶:۴۶
۹۸ |
۶۲

شکایت تازه پرسپولیس: ۶ امتیاز از چادر ملو کسر می‌شود و ما به آسیا می‌رویم/ گل گهر یک بازی بیشتر دارد، حضورش در آسیا قانونی نیست

پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مقامات باشگاه پرسپولیس روی دو شکایت ویژه برای رساندن تیمشان به رقابت‌های آسیایی حساب باز کرده‌اند. از بحث کسر ۶ امتیاز چادرملو تا تعداد بازی‌های گل گهر سیرجان!

درگیری‌های پرسپولیس بابت انتخاب نمایندگان ایران جهت حضور در فصل آتی رقابت‌های آسیایی همچنان ادامه دارد و حالا بحث‌های تازه‌ای هم پیرامون آن مطرح شده است.

پرسپولیسی‌ها مدعی‌اند با توجه به شکایت از مائورو آندرس کابایرو، بازیکن پاراگوئه ای چادر ملو، اگر غیرقانونی بودن حضور این بازیکن به نتیجه برسد و اثبات شود، ۶ امتیاز از نماینده استان یزد کم می‌شود و همین اتفاق موجب خواهد شد تا پرسپولیس در جدول بالاتر از شاگردان سعید اخباری قرار بگیرد! البته نکته مهم اینجاست که یکی از این دو دیدار، تقابل چادر ملو با گل گهر سیرجان بوده و اگر ۶ امتیاز از چادرملو کسر شود، هیچ بعید نیست که ۳ امتیاز به سیرجانی‌ها اضافه شود و این تفاقاً برای پرسپولیس دردسر درست می‌کند چون گل گهر هم اکنون بالای سر سرخپوشان در جدول قرار دارد.

نکته بعدی اینکه پرسپولیسی‌ها مدعی‌اند گل گهر سیرجان هم اکنون با ۲۳ بازی موفق به کسب ۳۶ امتیاز شده اما آنها از ۲۲ بازی صاحب ۳۴ امتیاز هستند به همین خاطر جایگاه نماینده سیرجان در جدول جهت انتخاب نمایندگان آسیایی (از نظر پرسپولیسی ها) عادلانه نیست چون پرسپولیس یک بازی کمتر دارد و اگر بتواند جدال معوقه خود مقابل ذوب آهن را با پیروزی پشت سر بگذارد (مسابقه‌ای که البته اصلاً مشخص نیست برگزار می‌شود یا نه) می‌تواند از شاگردان مهدی تارتار هم بالاتر بایستد.
در واقع پرسپولیسی‌ها مدعی‌اند با توجه به رد شدن سپاهان در بحث دریافت مجوز حرفه‌ای، اگر چادر ملو به همراه گل گهر نیز با رویه مذکور از دور خارج شده و پایین‌تر از آنها قرار بگیرند، سرخپوشان پایتخت می‌توانند شانس حضور در پیکارهای آسیایی را پیدا کنند! البته همانطور که تاکید کردیم، این اتفاقات در صورتی جنبه واقعیت به خود می‌گیرد که همه چیز دقیقاً طبق روال مد نظر مدیران پرسپولیس جلو برود.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس از رئیس شکایت کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵۳
  • علی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    سلام .جای تعجب داره که اینقدر مدیران پرسپولیس تلاش شنیع و بی اخلاقی می کنند تا به آسیا بروند .یقینا اگر این مدیران وظایف مدیریتی خودشان را انجام می دادند ،تیم ششم نبود و باشگاههای آسیا را هم سهمیه گرفته بود .
    • پویا IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
      برای شرکت در لیگ اسیا باید شهر محل برگزاری مسابقات تیم دارای 3 هتل 5 ستاره ، یک ورزشگاه استاندارد و 2 زمین تمرینی و فرودگاه بین المللی فعال باشه، که هیچکدام در سیرجان وجود نداره ، گل گهر کلا در تهران تمرین میکنه و فقط برای مسابقه میره سیرجان . برای همین به احتمال زیاد afc تاییدش نمیکنه مگه اینکه در شهر دیگه ای میزبانی کنه
    • شیشپولیس IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
      بازیکن چادرملو غیر قانونی بازی کرده و 3 امتیاز به گل گهر می رسه و جدول لیگ اینجوری میشه: استقلال (41)، تراکتور (39)، سپاهان(39)، گل گهر (39)، پرسپولیس (34). استقلال و تراکتور میرن لیگ نخبگان و گل گهر میره لیگ قهرمانان. پرسپولیس حتی با 3 امتیاز بازم 37 امتیازی میشه و بازم چهارمه
    • امید شاه علی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
      پرسپولیس نرفت آسیا؟ خب می خواست بره
    • Mjs IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
      با آرزوی موفقیت برای لنگیا در جام رمضان
    • محمدعلی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
      لیگ باید برای نیم فصل فریز شود. اکثر بازی های نیم‌فصل دوم انجام نشده چه جوری اینجا فریز کردن ولی لیگ یک انجام میشه . خیلی تیم ها بازی سختشون مونده بود. با تاج و قلعه نوعی کار داریم با دستپختشون
  • میناوند IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    بعنوان یه پرسپولیسی میگم بعد اومدن وی ای ار ما هیچ جام عنوانی نداشتیم فدراسیون داوری هم کمکی به ما نکرده اگر اخر هم بشیم تو لیگ ما باید بریم اسیا تمام
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
      هفتایی حرف نمی زند
  • احمدی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    تولیگ ایران ششم باچه روی حرف ازاسیا می زنی؟
  • چکشی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی چرا اون موقع که میتونستیم با چندتا بازی خوب نتیجه بگیریم کم فروشی کردند بعضی بازیکنان و حالشا نداشتن بازی کنند و حالا باید به زمین و زمان شاکی شد چرا ما نمیریم اسیا
    • ح US ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
      باشگاه پرسپولیس بدلیل اینکه استقلال ایران تاج کبیر به لیگ نخبگان آسیا بعنوان قهرمان راه پیدا کرده می خواد از حسادت منفجر بشه به هر دیواری می کوبد تا به بتونه جای دو نماینده سیرجان و یزد بگیره و راهی لیگ سطح ۲ آسیا بشه. 😭😭😭😭😭😭
  • سعید IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    فعلا هیچ چیز معلول نیست بایدبازی هابرگزارشوند تیم ملی همش سن سال بالا دارند فایده ندارد بگذاریدلیگ برترشروع شود وقتی قلعه‌نوعی مربی تم ملی به جای نمیرسد بایدتم ملی جوان شود پرسپولیس قهرمان لیگ برترمیشود استقلال جایگاه ششم جدول میرود جام بین گل گهرپرسپولیس لیگ برترشروع شود تاسه تیم مشخص شوند الان بازی های استقلال سخت هشت بازی که داردیک امتیازنمیگیرد بازیهای سخت پرسپولیس کردقطع قهرمانی لیگ برتر پرسپ
    • محمود IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
      اصلا خودت هم متوجه شدی چی نوشتی
    • عباس رحیمیان IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
      خدایا شفا بده..... آخه تیم ملی چه ربطی به ششم شدن تیم پیروزی داره
    • یوسف IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
      خدا نکشتت😆😆😆🤣🤣🤣
    • امید IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
      سری به خودتان بزنین قهرمان ششمی
  • فنونی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    خدایا تو چرا اینا رو شفا ندادی هنوز؟
  • سالار IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    سلام..توی این وضعیت موجود همون بهتر که هیچ تیم ایرانی به آسیا نره...پارسال که تیمهایی مثل استقلال و سپاهان توی اوج بودند اون گند و آبروریزی را به بار آوردند .استقلال که ما را کاملا بی آبرو کرد و توی دسته دو آسیا با خفت از یه تیم در پیتی امارات هفت تا خورد..سپاهان هم که بماند...
  • حامد IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    باشه آخرین بازی گل‌گهر را ندید بگیرین و حذف کنین چون تو اون بازی باخته بود باز هم از پرسپولیس امتیازش بیشتره پس حقشه که بره آسیا
  • ناشناس IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    همسایه ها یاری کنند تا پیروزی آسیا داری کند
  • سید TR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    شک نکنید این بار هشت تا هشت تا .... فصل قبل ،آه...ملوان چها که نکرد !
    • reza IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
      تو با تیمت برو شکایت جدید ثبت کن و خودت رو با تاج بزرگ مقایسه نکن
    • لنگ پاره پوره🍅 IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
      خخخخخخخخخخ ابرو باد و مه وخورشید وفلک درکارند .......یاد بابی مسعود بخیر.......🍅🍅🍅🍅⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
  • م ن IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    تعجب ندارد این تیم طی سال های اخیر با زد و بند جام ها را مصادره کرد
  • شاپور IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۲
    تیمهای ایرانی در سطح لیگ سوم آسیا هم نیستن سالهای قبل استقلال، پرسپولیس، تراکتور و...جز آبروریزی چه دستاوردی داشتن ? حالا هم استقلال چون پنجره ش بسته است و نمیتونه بازیکن بگیره نره بهتره، بذارند پرسپولیس یا هر تیم دیگه ای که دوست دارند بره
  • بابک IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    بعنوان یک پرسپولیسی واقعا از همه تیمها بخاطر رفتارهای مدیرامون عذرخواهی میکنم. هوادار واقعی دنبال نتیجه تو زمینه نه با هوچی گری.
  • ارتش سرخ جهان IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    ۷ 7 😀
  • اذری IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    آسیا منتظر پیروزی هست تا در یک نیمه چهار گل بخورد در حالی که آسیا جای بزرگان فوتبال ایران تراختور استقلال و سپاهان هست
  • حسن IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    خدایا ما را ببخش حق همه تیم ها را خوردیم با داوری و کمک های دیگران چند سال قهرمان شدیم الان ک وی آی آر اومد دیگه ره ب جایی نمی بریم توبه دیگه حق خوری نمی‌کنیم
  • پژمان IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    آخه مگه بچه بازیه🤣 آسیاکه جای بی اصالت هانیست که!؟شماتیم بزرگ پیروزی ایران(ارتش سرخ)لیگ داخل هستین!ولی باقهرمانی های اسنپی و آفسایتی😀💙💙⭐️⭐️💙💙
  • علمدار سینایی IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    پرسپولیس کجا برود وچرا برود مگر ۶۷سال چکار کرده که حالا بتونه چکار کنه غیر از ابرو ریزی مگر کار دیگه ای تو لیگ اسیا میتونه انجام بده فقط تلاش کنید تو جدول لیگ کشور خودمون عقب نمانید اما نه با شکایت
  • اکبر IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    یکی به تیم پیروزی بگه اگه چادرملو ۶ امتیاز از دست بده گل گهر ۳۹ امتیازی می شه و با تیم پیروزی اختلافش ۵ امتیاز می شه .بازم حق گل گهر ه بره آسیا. پیروزی برای فصل بعد تلاش کنه تا دوسال دیگه بره آسیا.
  • حسن IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    عجب گنده این پرسپولیس منحل بشه بنفع فوتباله
  • ماهور IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    با درود تلاش و زد و بند جواب میده سعی خودتون رو بکنید 😂
  • M IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    آخه کیسه جان تو که تیمت تو سطح 2 آسیا 7 تا خورد و آبروی ایران رو برد دیگه نظر نده . لیگی که نیمه تمام هست ملاک باید رده بندی نیم فصل رو در نظر بگیرن که تموم شده و غیر قابل تغییر هست نه اینکه آخرین جایگاه در لیگ رو که همه تیم های بالای جدول میتونن ادعا کنن آخر فصل ممکنه قهرمان بشن
  • پرسپولیس IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    عادلانه این هست که پرسپولیس به عنوان نائب قهرمان نیم فصل به عنوان تیم اول ایران برود به لیگ الیت آسیا . حقیقت و عادلانه اینه که نویسنده دارد کتمان می کند. مطمئن
  • سید متین میردهقان IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    باید یک جام سه جانبه برای ۳ تیم گل گهر، چادرملو و پرسپولیس بگذارند . البته اگر به نتیجه نرسیدند .
  • کامیار IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    درود.چرا جدول قهرمانی نیم فصل رو ملاک قرار نمیده فدارسیون؟مگه میشه لیگ تمام نشده وبرید گزینه های دلخواهتان را برای بازی در نخبگان انتخاب کنید؟بعد چرا باید استقلال و تراکتور برن لیگ نخبگان؟استقلال که توی لیگ آماتورهای آسیا عروس شد.تراکتور هم مقابل الاهلی امارات ۴ تا نوش جان کرد.بابت ملاک احمقانه ی فدراسیون باید بهشون تبریک گفت.تاج باید به عنوان درد محاکمه و زندانی میشد.نه رییس فدراسیون.
  • بارز IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    قطعا پرسپولیس صدر نشینه،البته در شکایت کردن،به جای مبارزه در زمین.
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
      هفتایی حرف نمی زند
  • حامد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    امان از این پیروزی.... .
  • سیستونی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    سلام به همه من پرسپولیسی هستم و خب هر طرفداری دوست داره تیمش رو بالای بالا ببینه. در اینکه تیمهای ما در اوج نیستن و هرتیمی بره آسیا ،ازش انتظاری نمیره . اما رفتن به آسیا از این بابت مهمه که تیم رو قویتر می‌بندن و اگه نره آسیا نقل و انتقالات ضعیفی پیش رو داره . تازه بازیکنان هم ناز میکنن . لیگ نیمه کاره سخته واسش تیم آسیایی انتخاب کرد.
  • سیستونی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    درضمن دلیل نتایج ضعیفمون وجود پیرمرد پرحاشیه ای بنام سروش رفیعی و امثالهم هست .. یارگیری ضعیفی داشتیم و اکثر بازیکنان ما در لیگ یک بودن. بجای غیرت فقط ناله دیدیم ازشون . همین میشه که طرفدار بیچاره الان باید کلی حرص بخوره که میریم آسیا یا باید از خونه تماشا کنیم . آقای حدادی بجای این کارها سعی کن تیمی ببندی که بدون اما و اگر تیم بره آسیا و گردن کلفت بازی کنه.
  • آرین IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
    من ی استقلالی هستم ولی باید قبول کرد ک آسیا دیگع معنی ندارع خوش ب حال پرسپولیسی ها چون ما باید بریم اونجا دوباره ۷ تا بخوریم آبروی ایرانو ببریم برگردیم واقعا استقلال با این اوضاع برع بیشتر از ۷ تا میخوره ۱۰ سال ی پرسپولیسو تو دربی نبردیم این عدالت واقعااان
  • Aliss IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
    💨💨💨💨💨😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

بازرگانی

آخرین خبرها