۱۵
دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۲۳:۱۹
۱۵ |
۷

۷ سال قبل در چنین روزی (اول تیر ۱۳۹۸)

خبرورزشی‌گردی| بیرانوند: مطمئن باشید پرسپولیس ما هیچ‌وقت غروب نمی‌کند/ باید مجسمه علی پروین را بسازیم

علیرضا بیرانوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند ۷ سال قبل برخلاف ماه‌های اخیر، به گونه‌ای دیگر صحبت می‌کرد و مدعی بود خورشید پرسپولیس هرگز غروب نمی‌کند!

پرسپولیس بهار سال ۱۳۹۸ توانست به صورت همزمان فاتح لیگ برتر و جام حذفی شود تا یک فصل رویایی برای هوادارانش رقم بزند و علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه‌بان، در این موفقیت بزرگ نقشی بی‌بدیل داشت.

بیرانوند یک تیر ۱۳۹۸ مصاحبه جذابی با خبرورزشی انجام داد که بهتر است خودتان حرف‌هایش را بخوانید:

  • گذشته خودم را فراموش نکرده‌ام و همان علیرضا بیرانوندی هستم که از خرم‌آباد به تهران آمد تا پیشرفت کند.
  • پنالتی کریستیانو رونالدو که در جام جهانی ۲۰۱۸ مهار کردم، اتفاق بسیار ارزشمندی بود اما یادمان باشد که ماجرا به تاریخ پیوسته و دیگر نباید در گذشته ماند. اگر فقط به جام جهانی فکر کنم، پیشرفت نخواهم کرد.
  • قطعا من هم نقطه ضعف دارم اما آن‌ها را بر زبان نمی‌آورم تا آنالیزورهای حریف بیکار نشوند! (می‌خندد)
  • هر وقت دچار غرور می‌شوم، یاد گذشته می‌افتم و آن حس را خیلی زود فراموش می‌کنم.
  • ما با هدایت برانکو ایوانکوویچ به طور توامان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شدیم. اتفاقی ارزشمند که در سایه تلاش مربیان و بازیکنان حاصل شد ولی مطمئن باشید این پرسپولیس هرگز غروب نمی‌کند. رفتن برانکو از تیم ما ناراحت‌کننده است ولی باید به آن کنار بیاییم.
  • وقتی شنیدم علی پروین یک مقدار ناخوش‌احوال شده، وظیفه خودم دانستم تا به ایشان سر بزنم. همان‌طور که آرسنال و منچستریونایتد مجسمه آرسن ونگر و الکس فرگوسن را مقابل درب ورزشگاه خود نصب کرده‌اند، ما هم باید در ایران مجسمه علی پروین را بسازیم و جلوی ورزشگاه محل تمرین پرسپولیس بگذاریم چون باید قدر این اسطوره‌ها را در زمان حیات خود بدانیم.

بیشتر بخوانید: اگر استقلال می‌خواهد پرسپولیس را ببرد، باید من را سرمربی کند/ از این می‌ترسند که استقلال را مثل رایکوف قهرمان آسیا کنم

خبرورزشی‌گردی| بیرانوند: مطمئن باشید پرسپولیس ما هیچ‌وقت غروب نمی‌کند/ باید مجسمه علی پروین را بسازیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۱
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • علی IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    هرجا بیشتر براش بچربه همونجا میره
    • جواد IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
      حزب باد هست
  • شیشتقلال IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    خیلی‌ها از پرسپولیس صاحب همه چیز شدند و گذشته خود را فراموش کردند مهم عاقبت فوتبالی هست که آخرش بد تموم میشه ومنفور میشن
  • مهدی IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    پرسپولیس ک خوردش کرد
  • ایوب IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    تو مگه تو تراکتور نیستی چرا به جای تیم خودت تعریف پرسپولیس رو میدی
  • پناه IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    خوبه از پیروزی اومدی بیرون محبوب تر شدی والا
  • امیر IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    هر بازیکن یا مربی یا مدیر عاملی بخواد به افتخار و یا اسم رسمی برسه به پرسپولیس میاد بعدش هم که به اهدافش رسید یکی میشه مثل شجاع و بیرانوند
  • پرسپولیس کبیر IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    دوستان مصاحبه برای هفت سال پیشه درست بخونید خب😐
  • کوروش IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    خدا و کیلی جان عزیز اتون با پارتی نبوده
  • جاوید IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    یا نام پرسپولیس بزرگ شدی و صاحب نام و نون شدی و برای خودتان کسی شدی ولی گذشته خود را فراموش کردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها