دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۰۳:۱۵
۱ |
۰

زلاتان: نیمه اول بازی ایران تقریباً خوابم برد؛ نیمه دوم واقعاً خوابم برد!

زلاتان: نیمه اول بازی ایران تقریباً خوابم برد؛ نیمه دوم واقعاً خوابم برد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره فوتبال سوئد بازی ایران و بلژیک را خواب آور توصیف کرد.

زلاتان ابراهیموویچ که این روزها به عنوان مفسر فوتبال با شبکه FOX همکاری دارد، پس از بازی بلژیک و ایران در تعبیری طنزآمیز گفت: «در نیمه اول مسابقه، تا مرز خوابیدن پیش رفتم؛ در نیمه دوم، خوابم برد! چیز زیادی برای گفتن دربارهٔ این مسابقه وجود ندارد.»

بیشتر بخوانید: ستایش تیری آنری از تیم ملی ایران: دیگر اتفاقی اینجا نیستید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها