دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۲۰:۴۵
۰ |
۰

ستاره‌های پرسپولیس در هتل؛ آپارتمان پس گرفته شد/ بیفوما و گرا در آستانه فسخ

ستاره‌های پرسپولیس در هتل؛ آپارتمان پس گرفته شد/ بیفوما و گرا در آستانه فسخ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس به دو بازیکن خارجی تیمش اعلام کرده که اجازه ورود به آپارتمان خود را ندارند چرا که دوران حضورشان در این تیم به پایان رسیده است.

تیوی بیفوما و دنیل گرا هر دو فعلا در هتل اقامت دارند تا تکلیف تورنمنت سه جانبه مشخص شود. در واقع این دو بازیکن فقط به خاطر همین تورنمنت احتمالی در تمرینات سرخپوشان حضور دارند و بعد از آن باید قراردادشان را فسخ و راهی کشور خود شوند.
 
این در شرایطی است که بیفوما و گرا هر دو یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند و جدایی آنها برای این باشگاه هزینه سنگینی در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: افشاگری درباره تیم جدید گزینه پرسپولیس و استقلال/ پدر کسری طاهری: با این تیم امضا کرده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها