سه‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۰۲:۱۶
۰ |
۳

پیام کاپیتان پرسپولیس به مالک تیم لیگ برتری؛ مقصد بعدی عالیشاه مشخص شد؟ +عکس

پیام کاپیتان پرسپولیس به مالک تیم لیگ برتری؛ مقصد بعدی عالیشاه مشخص شد؟ +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امید عالیشاه در اینستاگرام صعود تیم محبوب مازندران به لیگ برتر را تبریک گفت.

امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس، با انتشار یک استوری صعود تیم نساجی قائمشهر به لیگ برتر را تبریک گفت. در این پیام که خطاب به حدادیان مالک باشگاه منتشر شده چنین آمده است: «صعود شایسته نساجی به لیگ برتر را به بازیکنان، کادر فنی، هواداران پرشور و رضا حدادیان عزیز، مالک محترم باشگاه، تبریک می‌گویم. تداوم حمایت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در فضای دشوار فوتبال امروز، سرمایه‌ای ارزشمند برای فوتبال مازندران به همراه داشت و موجی از شادی و نشاط اجتماعی را در میان مردم عزیزمان رقم زد. خدا قوت.»

نکته جالب توجه این است که عالیشاه متولد ساری است و فوتبال حرفه ای را هم از نساجی قائمشهر آغاز کرده به همین دلیل دور از ذهن نیست که پس از جدایی از پرسپولیس بخواهد فوتبالش را در همان تیمی که از آنجا به فوتبال معرفی شد تمام کند.

بیشتر بخوانید: اتمام حجت کاپیتان پرسپولیس با باشگاه: اگر من را نخواهند خداحافظی می‌کنم

استوری امید عالشاه برای نساجی قائمشهر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها