چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ - ۱۴:۲۰
۱۱۹ |
۵۴

ریکاردو ساپینتو در استقلال دانش استفاده از رامین رضاییان را نداشت

امیدوارم علیرضا بیرانوند با اسم استقلال بازارگرمی نکند/ بزرگترین اشتباه عابدزاده، پیوستن به پرسپولیس بود

امیدوارم علیرضا بیرانوند با اسم استقلال بازارگرمی نکند/ بزرگترین اشتباه عابدزاده، پیوستن به پرسپولیس بود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

شاهین بیانی کاپیتان اسبق استقلال با قاطعیت می‌گوید از حضور علیرضا بیرانوند در این تیم استقبال می‌کند اما امیدوار است قضیه، بازارگرمی برای او نباشد.

درخشیدن رامین رضاییان در ترکیب ثابت تیم ملی به سوژه‌ای برای هواداران استقلال تبدیل شده تا دوباره علیه تدابیر تاکتیکی و رفتارهای ریکاردو ساپینتو موضع بگیرند. بازیکنی که در دوره سرمربیگری این مرد پرتغالی از فرط نیمکت نشینی، استقلال را ترک کرد.

در رابطه با همین ماجرا و سایر موارد پیرامون تیم ملی و استقلال با شاهین بیانی کاپیتان و ملی‌پوش اسبق آبی‌ها همکلام شدیم:

  • بازیکنان تیم ملی توجیه شده بودند که باید از بلژیک یک امتیاز بگیریم و توانستند این کار را انجام بدهند اما معتقدم بعد از اینکه حریف ۱۰ نفره شد، ما می‌توانستیم بلژیک را شکست بدهیم و این تیم در آن دقایق به نوعی از دستمان در رفت. یادمان باشد لوکاکو و دی بوینر اسم‌های بزرگی هستند ولی دوران اوج آنها ۴ سال قبل بود و حالا دیگر مانند جام جهانی قبلی تیغ ندارند.
  • برای صعود از این گروه حتماً احتیاج به یک پیروزی داریم و این اتفاق می‌تواند در جدال با مصر محقق شود اما به شرطی که در حملات پرتعداد باشیم چون مهدی طارمی به تنهایی نمی‌تواند دروازه حریف را تهدید جدی بکند.
  • ریکاردوساپینتو دانش استفاده از رامین رضاییان را نداشت و حالا دارید تفاوت این بازیکن را با زمانی که زیر نظر سرمربی سابق استقلال بازی می‌کرد و در واقع نیمکت نشین شده بود، با تمام وجود می‌بینید. البته فقط رامین نبود که در دوره ساپینتو عمرش تلف شد بلکه عارف آغاسی هم دقیقاً به خاطر عدم شناخت ریکاردو ساپینتو به همین سرنوشت دچار شد. او بازیکن تیم ملی بود و به استقلال آمد تا در جام جهانی فیکس شود ولی دیدیم که چه بلایی سرش آمد.
  • اگر شایعه حضور علیرضا بیرانوند در استقلال جدی باشد، مطمئن باشید من و هواداران استقلال از آن استقبال خواهیم کرد چون دروازه‌بان اول تیم ملی جذب شده است ولی منطق فوتبالی می‌گوید احتمال وقوع چنین اتفاقی کم است. بیرانوند شرایط آرامی در تراکتور داشته و پول خوبی هم آنجا می‌گیرد بنابراین فکر نمی‌کنم به همین راحتی تبریز را رها کند چون از هر نظر در آنجا با آسایش زندگی می‌کند. دوباره تاکید می‌کنم از حضور احتمالی بیرانوند استقبال خواهیم کرد اما امیدوارم این قضیه، بازارگرمی برای او نباشد چون یک بار در تابستان سال ۱۴۰۲ همه شاهد بودیم که با اسم استقلال بازارگرمی کرد اما در نهایت قرارداد خود با پرسپولیسی‌ها را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.
  • در کمال احترام باید بگویم علیرضا بیرانوند برای تیم ملی خیلی زحمت کشیده اما عملکردش قابل مقایسه با احمدرضا عابدزاده نیست. من ۳۰ سال قبل گفتم فوتبال ایران تا یک قرن دیگر گلری مانند عابدزاده به خود نخواهد دید و حالا هم می‌گویم فوتبال ما تا ۷۰ سال دیگر نمی‌تواند دروازه‌بانی مثل احمدرضا عابدزاده داشته باشد. سالیان متمادی در تیم ملی و استقلال کنارش بازی کرده‌ام و با علم آمار چنین حرفی را می‌گویم. استقلال در مقطعی ۱۵ ماه هیچ شکست رسمی نداشت و احمدرضا در رقم خوردن این رکورد فوق العاده موثر بود. ما یک بار در طول فصل فقط ۷ گل خوردیم که ۴ گل را عابدزاده دریافت کرد و سه گل هم سهم حمید بابازاده بود. تازه از این تعداد گل‌ها، سه گل هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده شد. البته که خط دفاعی، هافبک‌ها و عناصر تهاجمی استقلال نیز در رقم خوردن چنین رکوردی موثر بودند اما نباید از نقش فوق العاده پررنگ عابدزاده به راحتی عبور کرد.
  • به نظرم بزرگترین اشتباه احمدرضا عابدزاده، پیوستن به پرسپولیس بود. این تیم و هوادارانش برایم کاملاً محترم هستند ولی معتقدم بازیکنان محبوب در استقلال یا پرسپولیس نباید به تیم‌ رقیب بروند چون محبوبیتشان خدشه‌دار می‌شود. حتی اگر احمدرضا به خاطر قضیه جراحی پای خود راهی پرسپولیس شد، به نظرم کار اشتباهی کرد و ای کاش آن را انجام نمی‌داد. من معتقدم اگر عابدزاده استقلال می‌ماند یا اینکه حداقل به پرسپولیس نمی‌رفت، این روزها در جمع استقلالی‌ها محبوبیتی نزدیک به مرحوم ناصر حجازی داشت.

بیشتر بخوانید: مدیران باشگاه از همین حالا دنبال پیراهن آبی برای بیرانوند باشند/ از روز اول گفتم مشاور استقلال دلال است!

قهرمانی استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵۴
  • سیامک IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    جنس خوب میخواد
    • سعید IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
      عجیبه که شاهین بیانی نمیدونه چرا عابدزاده به پرسپولیس اومد . جهت یادآوری عابدزاده از ناحیه زانو مصدوم شده بود و همه میگفتن فوتبالش تموم شده دراون شرایط عابدزاده حتی برای خرج زندگیش مونده بود و مشکلات زیادی داشت و پول درمان هم نداشت و استقلال حتی جواب تلفنهاشو نمیدادن ، واین عابدینی و پرسپولیسبیها بودن که بدون هیچ چشمداشتی و فقط برای قدردانی از زحمات عابدزاده در تیم ملی هزینه هاشو دادن
  • م IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    بیرانوند لرباغیرته به استقلال هم نمیاد ماپرسپولیسیهابه خاطر درخشش در تیم ملی گذشتش کردیم خیلی دوستش داریم او همشکل کورش کبیره با پرسپولیس خداحافظی میکنه
    • لنگی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
      کی باشین اصلا🤣🤣🤣
    • آرمانT IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
      به نظرت علی بیرو وقتی تو تراکتور اینهمه تو چشمه و مورد تشویق قرار میگیره برمیگرده اونجایی که بهش فوش دادین؟ علی بیرو یه لر با اصالته و جایی حضور پیدا میکنه که براش احترام بزارن نه مثل خداداد عزیزی...
  • آرش کمانگیر US ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    ببین تو یه چیزی میگی گرفت گرفت نگرفت میشه باد هوا عابدزاده با آمدن به پرسپولیس محبوبترین بازیکن ایران شد وبه همه جا رسید آخه شما که یک سوم ما هوادار دارید بهتر راجع به محبوبیت حرف نزنید
  • چکشی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    در عوض حالا نزد هواداران پرسپولیس چندین برابر محبوب و دوست داشتنیه و از اینکه از اول پرسپولیسی نبوده خیلی ناراحت و پشیمونه
  • وحید IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    ,آقای بیانی شما متوجه این هستید افرادی که سنگشون رابه سینه میزنید بازیکنان گذشته پرسپولیس بودند و الان شما دارید دور چه بازیکن‌هایی را می دهید لطفا وقتی درباره پرسپولیس خواستید صحبت کنید دقت بیشتری بکنید در ضمن آقای عابدزاده کم فوتبالیستی نیست که شما اینطور درباره اش صحبت می کنید شما اول بروید رابطه خودتان را با برادران اصلاح کنید بعد اطهارنظرکنید
  • فرامرز CA ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    عابدزاده دچار مصدومیت شده بود و در این زمان یعنی پیش از مصدومیت در تیم ملی پس از سقوط استقلال به لیگ سه سپاهانی شده بود نه تیم ملی نه سپاهان نه استقلال هزینه های مصدومیت او را گردن نمی گرفتند تنها مهندس عابدینی چنین لطفی در حق او کرد راستی عابدزاده باید چه می کرد؟ موقعیت جراحی پایش را از دست می داد و فوتبالش تمام می شد پرسپولیسی نمی شد تلقی بیانی از اشتباه چیست ؟ در قضاوت کردن انصاف خوب چیزی ست
    • nimi IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
      گل گفتی.ایران همینه.یه سری واقعا ادم بیخود راس کار زیاد داریم.که میخان واسه آدم تصمیم بگیرن بعدش با سر بزنن زمین..اخه نمیتونن موفقیت کسی رو ببینن.همیشه همین بوده و هست.اینا رگ روس دارن.نژاد ایرانی اصیل نیستن.،
  • علی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    آفرین کاملاً درست فرمودین
  • لر ممسنی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    تو جای عابدزاده نظر مده
  • حسین IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    خخخخ آقای محترم عابد زاده مصدوم شد پرسپولیسی ها درمان کردن یادتون رفته مثل نامجو مطلق عزیز مثل پادوانی که بیچارش کردین مثل کوین یامگاو.... خیلی رودارین اشتباه عابدزاده این بود که رفت استقلال
  • عبدالعزیز IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    پس برادرت به خاطر چی کیسه رو ول کرد اومد پ سپولیس حتما از بچگی قرمز بود
  • مانی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    حتی دروازه بانهای ذخیره عابد زاده هم از دروازه بان های استقلال ، رشیدی ، و .... محبوب تر هستند. عزیز اصلی را اگر نمیشناسی از بزرگتر ها بپرس .
  • جعفری IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    بزرگترین اشتباهش آمدن به استقلال بود.آخه پیرمرد چی میگی؟؟؟
  • شیشتقلال IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    بیاد استقلال مثل رامین دربدر بشه
  • بهزاد IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    شاهین خان احترام شما واجب ولی شما بهتر از بنده در جریانی که تیم آبی بعد از مصدومیت چطور قدر زحمات احمدرضا را نتونست و مهندس عابدینی به داد عابدزاده رسید وگرنه همون زمان فوتبالش تموم میشد
  • مجید IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    額內褲數額今天那是因
  • Taha IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    مصدومیت عابدزاده رو هیچ تیمی به عهده نگرفت هزینه هاش زیاد بود و باید در کشور اروپایی جراحی میشد-مهندس عابدینی مدیرعامل پرسپولیس این هزینه ها و مشکلاتش رو به عهده گرفت- و نتیجه گرفت
  • اسی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    چی شده دلت واسه قدیم تنگ شده نتوانستی بیای پرسپولیس.
  • پرسپولیس US ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    بزرگترین اشتباه اینه که تیمی بنام استقلال وجود دارد که هفته ها در رده هفتم و هشتم بوده برای دو هفته بالای جدول بودن قهرمان بشه و برود در آسیا ابرو ببرد با آن مدیری که از فوتبال هیچ اطلاعاتی ندارد .
  • علی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    بنده خدا میگه عابدزاده نباید به پرسپولیس میرفت و باز میگه بیرانوند که پرسپولیسه اگه به استقلال بیاد ما استقبال می‌کنیم.
  • صمد IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    وقتی راجب پرسپولیس کبیر حرف می‌زنید بدونید که این یک تیم نیست بلکه عشقپولیسه عابدزاده خودش پرسپولیسی بدنیا آمده خجالت بکشید
  • معلم IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    تو ایران هر کی مرد عزیز میشه یک فوتبالیست هم میشه گفت با پایان دوران بازیگریش یک مرگ فوتبالی میکنه عابدزاده از لحاظ اخلاقی و روحی روانی برتر بود ولی از لحاظ فنی بیرانوند بهتره
  • بنده خدا IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    با اسم استقلال بازار گرمی کنه که براش خیلی بد می شه.یه چسه افتخار داره اونم به خاطر اسم بزرگ پرسپولیس هست.که خاری هست به چشم بد چشم ها
  • فرهاد IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    احمدرضا عابدزاده بهترین دروازه بان ایران بوده بیرانوند هم دروازبان خوبی هست اما بزرگترین اشتباه احمدرضا این بود که به استقلال رفته بود+ عابدزاده اسطوره ایران هست نه فقط باشگاه ، علی دایی ، عابدزاده ، کریم باقری و علی کریمی اسطوره ایران هستن نه فقط یک باشگاه اره مجیدی، منصوریان اطوره استقلال هستن اما اسطوره ایران خیلی فاصله دارن
  • طرفدار IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    عابدزاده قلبش پرسپولیسی بود ما پرسپولیس ها به استقلال قرض دادیم تا قهرمان شدید زیاد هم به خودت نناز.
  • حمیدرضا ملازینل IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    ناصر خان حجازی بزرگترین مرد تاریخ ورزش ایران است با اختلاف ،،با هیچکس مقایسه نکنید این مرد شرافتمند رو که سرمربی تیم باشرافت هاست ،،شرافتمندانی چون علی دایی و امیر حسین صادقی و علی کریمی و مهرداد طهماسبی و جناب وریا غفوری و دیگر بزرگان ،،اون نام رو کنار اینها نیار
    • پرسپولیس زلزله IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
      بنظر شما کسی اسمی ار مرحوم ناصر حجازی آورد که شما میگید روحش شاد یادش تا ابد جاودان ولی با اختلاف عابدزادهبهترین ایران بوده هست و خواهد ماند ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  • محمدرضا IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    عابدزاده محبوترین و دوست‌داشتنی ترین
  • محمد زمان درویش ملا IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    سلام،واقعا آقای بیانی در کدام عالم سیر می کند؟
  • محمدرضا IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    محبوب و دوست داشتنی مثل احمدرضا عابدزاده
  • شهرام TR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    شاهین عزیز از دوره نوجوانی بازی‌هات در تیم تاج رو به یاد دارم و هنگام خداحافظی ات از فوتبال در میان خیل هواداران بدرقه کننده ات بودم ولی ای کاش کاپیتان محبوب این حرفها رو هم به شاهرخ میزدی که چه بلایی سال 65 سرمون آورد
  • سردار بختیاری IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    توهمات جز صفات استقلالی هاست
  • امیر فرهمند IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    واقعا در عجبم چرا اینو نمیگید که پرسپولیس عابدزاده رو برای درمان به آلمان فرستاد به کلینیکی رفت که اون موقع اسطوره هایی مثل لوتار ماتئوس برمه کلینزمن برای درمان و فیزیوتراپی میرفتن استقلال میموند باید با فوتبال وداع می‌کرد منکر حقیقت نشوید لطفا
  • علیرضا DE ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    حافطه خوبی نداری عابدزاده مس ازمصدومیت استقلال رهاش کرد
  • ااا IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    وقتی بزرگان دنیا از این موجود تعریف کردند چرا پیشنهاد خارجی ندارد ! جالب اینکه میخواد بیاد استقلال
  • حسن IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    اگه خوب نبود عابدزاده به پرسپولیس بره ، چرا خوبه بیرانوند به استقلال بره!
  • جاوید IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    خودتان دارید میگویید بازیکنان پرسپولیس و استقلال نباید به تیم رقیب بروند پس بیرانوند هیچگاه به استقلال نمیاد. چون اعتبارش خدشه دار میشه.
  • شهروند IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    حرفهای خودش رو نقض میکنه، یه بار میگه انتقال عابدزاده به تیم رقیب اشتباه محض بوده و بار دیگه میگه خیلی خوبه که بیرانوند به تیم رقیب بپیونده، آقای بیانی با خودت چند چندی
  • ابکنار IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    فهم طرف رو ببین از پرسپولیس برن استقلال استقبال میکنه ولی از طرفشون عابدزاده رفت پرسپولیس اشتباه کرده
  • ناشناس IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    فقط و فقط بگید برای بردن بلژیک جای سردارآزمون بعنوان نمام کننده کار کاملا خالی و مشهود بود.و متاسفانه یک عده با لجاجت مانع حضورش درتیم ملی شدند
  • ارمان IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    آقای بیانی کسی اصلا یاد خودت می‌کنه که عابدزاده اشتباه کرده باشه اگر عابدزاده هم تو استقلال بماند مثل غلامپور ایرادها میرفت عابدزاده با پرسپولیس مشهور شد
  • سعید غریب IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    عابدزاده درسته به خاطر جراحی رفته پیروزی دقت کنید عابدینی رئیس فدراسیون بودن و پروین هم مربی تیم ملی اونا واسش شرط گذاشتن کل فدارسیون هم دسته قرمز ها بود علی دایی محرمی درخشان بخاطر تیم ملی رفتن پیروزی شرط علی پروین بوده
  • سید حسین میر نجاتی کپورچالی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    واقعاً صحیح فرمودند عابدزاده در زندگانی یک اشتباه کرده از قهرمان آسیا ترک کرده به پیروزی پیوسته چه افتخاری از نظر فوتبالی بدانیم پیروزی بدست آورده اگر فوتبال کنار می‌گذاشت بازم نبایستی به پیروزی می‌رفت
  • علیرضا پایمرد IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    بیرانوند اگه میخواد سبک بشه میاد استقلال استقلال آینده نگری کنه خلیفه رو بگیره با اسم استقلال بازار گرمی نکنید
  • آرشاوین IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    شاهین بیانی چرا شبیه نقش منفی فیلمهای هندی شده ؟
  • G IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    شما نگران محبوبیت عقاب آسیا نباش،نه اون فقدان محبوبیت داره، و نه آبی ها باهاش حال نکنن ،دوسش،دارن،،اما جایی اومده که بهش اطمینان کردن ثمره اون رو باشگاه دید .۱۰۰ خودش رو گذاشت ما هم در قبال عقاب اسیا همه وجودمون عشق و افتخار به اونه،،،شما خودتون بازیکن ها نه هوادارهای استقلال چه بلایی سر ناصر خان اوردین حالا میگی محبوبیت در حد ناصر خان اونجا بهش میرسید
  • G IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    یه دروازبان مصدوم تحویل گرفتیم یه عقاب اسیا خروجی اون بود ،نه برای پرسپولیس،احمد رضا سرمایه ملی هست ،آبی و قرمز نداره،،مثل خدا بیامرز ناصر خان
  • حسین US ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    از شاهرخ خان بپرس بهت میگه
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    احمدرضا عابدزاده عزیز همیشه عشقپولیسی بود و هست و خواهد بود لطفا فرافکنی ممنوع
  • اصلان IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    شما استقلالی هستی اصلا هم معلوم نیست در ضمن تیم ملی رو همیشه پرسپولیسی ها به جایی رساندن نه مربی نه تمرینات چون پرسپولیسی ها برای ملت ایران بازی میکنن و با تمام وجود اگه برای شما باشه کل پرسپولیس میگید استقلال بخره ولی باز نمی‌تونید بجایی برسید مثل پزشکیان که تیم برای تراکتور خرید
  • حسین طهماسبی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    الانم محبوبیتی داره بالاتر از حجازی اما در پرسپولیس و کل فوتبال ایران
  • حسین طهماسبی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    آقای بیانی چـرا عابدزاده نباید میرفت پـرسپولیس ولـی بیرانوند بلید بیاد استقلال
  • منوچهر سهرابی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    هیچوقت در مورد آقای عابدزاده چرت وپرت نگین بهترین دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس وحتی استقلال بوبوده احترام همچین دروازه بان بزرگی واجب. ضروریست، آقای بیرانوند شما هم یک لر با غیرت هستید صد در صد که پرسپولیسی هستی وبه استقلال نمیری
  • باختروزی پیروزی پرسدزدلیس IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    من شخصا جای عابدزاده بودم میگفتم پولتون رو پس میدم دمتون گرم که هزینه عملم رو میدین ولی هرجایی نمیشم و نمیام پیروزی باختروزی بهتر که رفت باختروزی باختروزی هم اگه مقام آورده بخاطر بیرو بوده وگرنه باختروزی هم کمشه تو آسیا هم که هیچی آبرو ندارین
  • سام IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    آقای بیانی فکرکنم میخواهید دیده شوید و کسی شما را حساب نمی‌کند حتی همان استقلال وگرنه شخصیت آدمهای بزرگ رو چه پرسپولیسی چه استقلالی چه لیگ یکی رو اینطور به تمسخر نمیگیرن مگر اینکه طرف مقابل کمبود شخصیت و دیده شدن داشته باشه عابدزاده و بیرانوند آدمای بزرگی هستن که با چرند گفتن آدمایی مثل شما خراب یا زیر سوال نمیرن حالا فرقی نمیکنه پرسپولیسی باشه یا استقلالی فقط خودت رو خراب کردی و.......
  • کامیاب IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    آقای بیرانوند، جوجه رو آخر بازی ها می شمارند؟؟ خوش رقصی نکن؟!!؟
  • رضا SG ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    آقای بیانی خیلی سخت می‌گیرن. اگر شما هم خود را جای بقیه بگذارید شاید راحت‌تر قضاوت کنید. شما جای دیگران نبودید پس قاطع نظر ندهید. گفتید محبوبیت در بین هواداران،من فکر نمی‌کنم استقلالی‌ها هم نسبت مثلاً آقای عابدزاده نطر بدی داسته باشند و بین استقلالی‌ها هم محبوب هستند.
  • ش سلیمانی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    اتفاقا بهترین تصمیم زندگیشو گرفت
  • هه IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    تیم 318جهان آخه چه اسم و رسم و شهرتی داره که بخواد باهاش به جایی برسه انگار بارسلونا است هههههه تو هم قرصاتو‌ سر وقت نمیخوریااااا
  • تبری IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    فقط پرسپولیس
  • هفت تایی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    شما کاری که با حسینی کاپیتان تیم کردید سالها قبل با عابدزاده انجام داده بودید!!!! بعد نوبت به رضائیان رسید الان هم نقشه واسه بیراوند کشیدید!!!
  • عادل DE ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
    تاریخ ورزش و فوتبال نشون داده انتخاب پرسپولیس صحیح تر و درست تر از استقلال و تیم های دیگه هست. تمام بزرگان فوتبال ایران از پرسپولیس چهره شدند و به تیم ملی و تیم های بزرگ اروپایی رسیدند. مورد مشابه دیگه ای برای تیم دیگه نبوده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها