کریم باقری بعد از شکست پرسپولیس مقابل چادرملو در بازی پلی آف انتخابی لیگ قهرمانان آسیا دو در تورنمنت سه جانبه گفت: متاسفانه بد بازی کردیم و بازی را باختیم، زمانی که تیم میبازد کل باشگاه باخته است و نمیشود همه چیز را گردن بازیکنان انداخت.
مربی پرسپولیس افزود: در این یکی دو سال پرسپولیس شرایط خوبی نداشت، تعویض مربی و بازیکن باعث شد این شرایط ایجاد شود، امیدوارم برنامهریزی صورت بگیرد که پرسپولیس جایگاه خوبی داشته باشد.
باقری درخصوص مذاکره پرسپولیس با اسکوچیچ تصریح کرد: متاسفانه تیم مربی داشت و این حواشی به تیم ضربه زد.
