۰
شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵ - ۰۰:۴۵
۰ |
۰
۰
پیمان حدادی، مدیرعامل پرسپولیس بعد از شکست این تیم برابر چادرملو به شدت از بازیکنان انتقاد کرد.
