۰
کریم باقری می گوید در شکست پرسپولیس از چادرملو در تورنمنت سه جانبه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، نه تنها بازیکنان که باشگاه پرسپولیس هم مقصر بود.
کریم باقری می گوید در شکست پرسپولیس از چادرملو در تورنمنت سه جانبه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، نه تنها بازیکنان که باشگاه پرسپولیس هم مقصر بود.