رحیم یوسفی بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگویی که با خبرورزشی انجام داد، در رابطه با انتقادهای کریم باقری در رختکن که فیلم آن منتشر شد گفت: «ایراد اصلی را باید از خود کریم باقری گرفت. او خودش مقصر است. وقتی میگوید "شما فقط زبان دارید" یعنی قبلاً این را میدانسته. پس باید همان زمان که متوجه این موضوع شده بوده زبان آنها را میبرید. آقای باقری! آن زمان که باید تیم را جمع و جور میکردید، نکردید، بعد حالا میخواهید همه چیز را طور دیگری جلوه بدهید؟ البته یکسری از این بچهها هم لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند اما زمان این حرفها وسط تمرین است که باید یقهشان را بگیرید و بگویید حق ندارید این همه پول و احساسات مردم را هدر بدهید».
وی همچنین معتقد بود اگر پرسپولیس با این وضعیت به آسیا میرفت نتیجهای نمیگرفت که در همین باره خاطرنشان کرد: «کدام پرسپولیسی به یاد دارد که این تیم در طول تاریخ باشگاهش ۶ مسابقه پشت هم را باخته باشد؟ قبلش هم که از جام حذفی کنار رفتیم. اصلا این تیم رها شده بود و بازیکنانش باید صفر تا صد عوض بشوند. اگر این تیم به آسیا میرفت و در لیگ ۲ آسیا نتیجهای مثل استقلال که ۷ گل خورد را میآورد خیلی بدتر میشد. همان خوب شد که این تیم به آسیا نرسید. همه دیدند وقتی استقلال رفت و هفت گل خورد چقدر برای این تیم گران تمام شد».
متن کامل گفتگو را اینجا بخوانید.
بیشتر بخوانید: نکته مثبت از جام جهانی دردناک؛ بهترین بازیکن؟ فقط ایرانی!
