بسیاری از چهره‌های ورزشی به‌ویژه فوتبالی نسبت به حادثه تروریستی کرمان که بیش از ۱۰۰ هم‌وطن را به شهادت رساند، واکنش نشان دادند.

روز گذشته و در جریان مراسم گرامیداشت یاد شهید سردار قاسم سلیمانی در کرمان، انفجار دو بمب تعداد قابل توجهی از هم‌وطنان‌مان را قربانی اهداف شوم تروریستی کرد.

این حادثه دردناک پیام تسلیت بسیاری از اهالی ورزش را به همراه داشت؛ از میان فوتبالی‌ها می‌توان به امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی کشورمان، جواد نکونام سرمربی استقلال و افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس اشاره کرد.

به این چهره‌ها اسامی پرشمار دیگری چون سیدجلال حسینی، رامین رضاییان، علیرضا بیرانوند، وحید امیری، سعید عزت‌اللهی، آرمان رمضانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، آرش برهانی، وحید هاشمیان، محمد انصاری، جعفر سلمانی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا و بسیاری افراد دیگر را می‌توان اضافه کرد که در ادامه پیام تسلیت برخی از این اشخاص فوتبالی را می‌بینید که در قالب استوری اینستاگرامی هم‌دردی خود را ابراز کردند.

در همین ارتباط:

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • مهشاد IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    همه ما عزادار شهادت سوگواران حاج قاسم هستیم
    • داوود IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      ما وقتی عزاداری میکنیم که قاتلانشان ، که با سند و منطق مشخص شده باشند
  • فدایی حاج قاسم IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    خدالعنتتون کنه تادیروزازخودش امروزهم ازروحش میترسیدگناه زن وبچه چی بوده مگه غیرازهمدردی بوده الان چی گیرتون اومد
  • حبیب IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    چگونه روح خدا را می کشند چگونه انسانهایی که هر کدام پرتوی از روح باریتعالی را در خود امانت دارند به خاک وخون می کشند ایا این است وظیفه انسانی که خلیفه الله است یعنی جانشین پروردگار روی زمین است حتی حیوانات درنده چنین جنایتی در برابر همنوع خویش نمی کنند چنین است که می گویند اگر ادمی در مسیر نفس پلید وپست خود قرار گیرد از یک حیوان هم کمتر وفرومایه تر می شود واین صحنه ها تلنگری است بر انسانها که بتوانند مسیر حق را بشناسند جبهه شیطان وجبهه خدا اری هر روز عاشوراست وهر زمینی کربلا وهنوز قافله امام حسین ومظلومان در حال طی مسیر وهنوز یزیدیان چون خفاشان شب خون میریزند لعنت پروردگار بر دلهای سیاه ونیت های پلید روح این شهیدان مظلوم محشور باشه با مظلومان تاریخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha