نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال با قرعه‌کشی جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا باید به مصاف السد قطر برود و در صورت پیروزی مقابل این تیم مجوز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند اما موقعیت کنونی استقلال می‌دانید ما را به یاد چه نکته‌ای می‌اندازد؟

سومی هم می تواند برای استقلال رویا شود

به گزارش خبرورزشی، اینکه استقلال اگر همین حالا شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان دارد به دلیل سومی این تیم در رقابتهای لیگ فصل قبل است!

بله چون استقلال سوم شده بود توانست شانس مجدد برای حضور در لیگ قهرمانان پیدا کند اما سؤال این است؛ آیا شرایط کنونی استقلال در لیگ، نشانهای از حتی مقام سومی برای این تیم باقی میگذارد؟ آیا استقلال در این فصل سوم میشود؟

پاسخ به چنین سؤالی ساده نیست. چراکه امروز هر تیمی را بالای جدول میبینیم یا شانس قهرمانی است یا نایب قهرمانی. برای سوم شدن هم کلی استقلال رقیب دارد.

البته قضاوت پیرامون اینکه چه تیمهایی در پایان لیگ اول تا سوم میشوند از حالا کار درستی نیست اما استقلال اگر در نیمفصل تکانی به خودش ندهد حتی شانس سومی را هم مثل فصل قبل از دست میدهد.

منهای پرسپولیس، حریفانی مثل تراکتورسازی، ذوبآهن، نفت تهران و سپاهان را نباید دستکم گرفت.

راستی یک نکته را از قلم انداختیم؛ شرط ادامه حضور استقلال در لیگ قهرمانان عبور از تیم السد است؛ استقلال به هر قیمتی شده باید این تیم را شکست بدهد و هر نتیجهای جز برد میتواند موقعیت استقلال و وضعیت روحی - روانی بازیکنان را بیش از این خدشهدار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی