نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تغییرات اعضای مجمع در فاصله دو هفته مانده به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون كاراته، واكنش تعدادی از كارشناسان كاراته را به همراه داشت. این در حالی است كه نماینده مربیان پیش از این شهرام هروی، سرمربی موفق تیم ملی كه در مسابقات جهانی با عملكرد درخشان خود پرافتخارترین مربی كاراته كشورمان لقب گرفت، حذف شد و غلامرضا دباغیان به عنوان نماینده مربیان جایگزین می‌شود.

نماينده مربيان هم تغيير كرد!

به گزارش روزنامه خبرورزشی حسین روحانی، مربی تیم ملی، با اشاره به حذف شهرام هروی، نماینده باشگاهها، از مجمع انتخابات كاراته میگوید: «تا آنجایی كه یادم است زمانی كه من هم نماینده ورزشكاران در مجامع بودم سرمربی تیم ملی به عنوان نماینده مربیان در مجمع حاضر میشد اما حالا تعجب میكنم كه هروی را برای چه از مجمع كنار گذاشتهاند. او سرمربی تیمی بوده كه قهرمان جهان شده و به اعتقاد من باید دید چه اتفاقی افتاده كه این تغییرات ناگهانی و البته غیرمنطقی انجام شده است.»

روحانی با حمایت از محسن آشوری ادامه میدهد: «فكر میكنم این درست نباشد كه نامزدی كه پیش از این تأیید صلاحیت شده را از دور انتخابات كنار زده و به این ترتیب آرامش فضا را به هم بزنیم. این كار هم تأییدیه اولیه را زیر سؤال میبرد. آشوری بیش از 20 سال برای كاراته زحمت كشیده و درست نیست كه به سادگی از كنار توانمندیهای او بگذرند. امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و جوانان در چند روز باقیمانده شرایط را برای حضور دبیر پیشین فدراسیون فراهم كنند تا مجمع در سلامت كامل برگزار شود.»

علی خرمی، كاندیدای ریاست فدراسیون، یكی از منتقدانی بود كه نسبت به حواشی پیش از برگزاری مجمع واكنش نشان داد. خرمی میگوید: «به نظر من كار با صداقت پیش نمیرود و نباید چشم خود را روی این مسائل ببندیم. واقعاً چه به سر جامعه كاراته آمده كه در هر برههای از زمان دستخوش ناملایماتی اینچنینی میشود؟»

او به صلاحیتها اشاره میكند: «چرا باید یكی از پیشكسوتان قابل احترام فدراسیون كاراته رد صلاحیت شود؟ چطور میشود كاندیدایی كه 5 ماه قبل صلاحیتش تأیید شد اما امروز صلاحیت آن مورد تأیید نیست و یا اینكه چرا باید مربی تاریخساز كاراته از مجمع حذف شود؟ این موارد اتفاقی نیست، باید فكری به حال این موضوع كرد. چون جامعه كاراته به دنبال یك انتخابات آزاد و به دور از حاشیه است.»

خرمی با اشاره به روزهای سرنوشتساز كاراته ادامه میدهد: «رئیس فدراسیون باید خادم كاراته و مورد اطمینان این خانواده بزرگ باشد زیرا در كاراته جایی برای رئیس تحمیلی نیست. مسئولان ورزش و جامعه كاراته باید دست به دست هم دهیم تا یك انتخابات سالم برگزار كنیم زیرا انتخابات مهندسی شده، دردی از كاراته دوا نمیكند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی