نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واكنش احساسی یعنی اینكه شما اول فصل شماره 7 استقلال را بدهی به بختیار رحمانی و به عواقب آن هم فكر نكنی. صدالبته بختیار بازیكن بدی نیست اما اینیستا هم نیست كه 20 پاس گل بدهد.

آنكه با بختیار قرارداد بست و كلی آپشن بامزه برایش گذاشت، صددرصد اینكاره نبود و اگر الان با خودش هم صحبت كنید، دقیقاً نمیداند چهكار كرده اما منصوریان كه سالها در این فوتبال زندگی كرده، چرا با دادن پیراهن شماره 7 به بختیار، فشار مضاعف روی شانههای او گذاشت تا بعداً همین آقای بختیار هنگام تعویض، آن حركات را انجام دهد و كاریزمای مربیگریاش را زیر سؤال ببرد؟!

تیم بستن یك هنر است، هنری كه مدیران استقلال مدتهاست ندارند و منصوریان هم با حفظ امثال حاجمحمدی، مجیدی و... و آوردن آرش افشین، بختیار و... نشان داد حالاحالاها كار دارد تا استقلال را بشناسد. او البته مقابل سپاهان با جوان كردن تیم، نمره قبولی گرفت و امروز هم قصد دارد به جوانها بازی دهد اما یادمان نرود كه 15 هفته (و 4 بازی در حذفی) طول كشید تا او به نتیجهای برسد كه هفته چهارم، پنجم باید میرسید.

اگر امروز پرسپولیس صدرنشین است، به دلیل جذب امثال بیرانوند، سیدجلال و وحید امیری ابتدای فصل است. آنها بیش از هر چیز نان خریدهای منطقی خود را میخورند ولی استقلال، بختیار و آرش افشین و... را خرید و البته یكسری خرید مثل علی قربانی، زكیپور و... هم داشت كه بازی زیادی به آنها نداد. الان هم پرسپولیس كه به اجبار نوراللهی و عالیشاه را از دست داد، سروش رفیعی 24 ساله را خرید ولی استقلال دنبال آندوی 35 ساله و جباراف 34 ساله است كه این دومی نهایتاً تا چهارشنبهسوری به فیفا شكایت میكند و به بقیه دوستان خارجی طلبكار میپیوندد.

راستی! شماره 7 استقلال در 19 بازی لیگ و حذفی، فقط یك پاس گل داد و دیروز هم گفت خداحافظ.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی