نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماراتن انتخابانی فدراسیون کاراته با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار و در نهایت از مجموع 37 رای محمد صادق فرجی با ۲۴ رای به عنوان رئیس چهارسال آینده این فدراسیون انتخاب شد .

فرجی رئیس فدراسیون کاراته شد

مجمع انتخابات فدراسیون کاراته پیش از ظهر امروز درحالی به ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، نصراله سجادی معاون وزیر ورزش ، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار و همانطور که پیش بینی می شد از میان 37 کاندیداها ، ۹ نفرغایب و بعضی ها هم به نفع محمد صادق فرجی انصراف دادند .  در این مجمع حبیب الله ناظریان 13رای آورد . 
پیش از شروع انتخابات سیدعباس پناهی به نفع ناظریان کناره گیری کرد، علی خرمی، حمیدرضا ده بزرگی ، قاسم سعیدی مقانلو و محمد احمدی به نفع محمد صادق فرجی انصراف دادند . 
محمدعلی باتوانی، سعید دباغ نیکو خصلت، حسین دهقانی، ایرج علی میرزایی هم از انتخابات کنار رفتند . 
حسین افراسیابی ، علیرضا رستمی، حمید عباسی ، حمیدرضا عرفانی، محمد قاسم منوچهری ، صمد ولی زاده، علیرضا اسد زاده و مازیار فرید خمامی هم غایب بودند .
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان  درحاشیه مجمع انتخابات فدراسیون کاراته می گوید : « خدا را شکر می کنیم که کمتر از دو ماه و نیم افتخار خدمت رسانی به مردم داشتهایم ، به قولهای خود عمل کرده و تاکنون انتخابات چهار فدراسیون را برگزار کردیم . هفته آینده با برگزاری انتخابات فدراسیون کارگری در کمتر از سه ماه تکلیف پنج فدراسیون بلاتکلیف را مشخص می کنیم . »
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به انتظاراتش از کاراته ادامه می دهد : « انتظار ما از این رشته این است که درالمیپیک 2020 مدالهای خوشرنگی را برای ورزش ایران کسب کند و هر فردی که انتخاب شود مورد حمایت جدی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است . از بقیه کاندیداها که رای نمی آورند درخواست می کنم در راستای پیشرفت و رشد کاراته به رئیس منتخب کمک کنند. بدون شک بار سنگینی بر دوش رئیس منتخب است و فضای آرام و با ثبات از جمله وظایف اوست.» 
وزیر ورزش و جوانان  درباره تکواندو هم حرف می زند : « حوزه معاونت امور قهرمانی وزارتخانه مسئول بررسی عملکرد تکواندوست  و قراراست گزارش خودرا از این رشته به ما بدهد.»
فرجی رئیس جدید کاراته پس ازانتصابش می گوید : « با ورود کاراته به المپیک برنامه ما برای حضوردراین رویداد است و با پتانسیلی که داریم قطعا تلاش خواهیم کرد که درالمپیک هم مدال آور باشیم.» 
فرجی با اشاره به انتخاب دبیر فدراسیون ادامه می دهد : « با سوابقی که آشوری دارند ایشان به عنوان دبیر فدراسیون منصوب می شود تا کارهای اجرایی با سرعت پیش برود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی