نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

من هم مثل همه مردم لحظه به لحظه اخبار مربوط به این فاجعه را پیگیری می کنم و منتظر شنیدن خبر زنده بودن برخی از این آتش نشان های عزیز هستم.

پروین: منتظر شنیدن خبر زنده بودن آتش نشان ها هستم

علی پروین ، اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس در حاشیه جام شهدای محله دولاب درباره فاجعه آتش سوزی ساختمان پلاسکو گفت: مصیبت بزرگی است و از دیروز که این خبر را شنیدم مثل همه هموطنانم دلم خون شد. واقعا فاجعه و غم بزرگی بود. من هم مثل همه مردم لحظه به لحظه اخبار مربوط به این فاجعه را پیگیری می کنم و منتظر شنیدن خبر زنده بودن برخی از این آتش نشان های عزیز هستم. واقعا نمی دانم چه باید بگویم. مردم ما به خوبی با آتش نشان ها و آنهایی که عزیزانشان را از دست داده اند همدردی کرده اند و قدر این فداکاری و از خودگذشتگی آتش نشان ها را می دانند.

مربی اسبق پرسپولیس اضافه کرد: آنها دست به کار بزرگی زده اند و جانشان را کف دستشان گذاشتند تا از یک فاجعه جلوگیری کنند و جان افراد را نجات دهند و از مال مردم حفاظت کنند ولی خودشان در آتش ماندند و سوختند. این فداکاری آنها فراموش شدنی نیست. باید همیشه قدردان این حرکت انسان دوستانه و فداکارنه آنها بود. من نمی دانم چگونه باید آن چه در دلم می گذرد را به شما بگویم. فقط می گویم که دلم خون شد و واقعا غمگین و افسرده هستم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی