نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های الوحده امارات و الفتح عربستان در دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برابر حریفان خود به یک تساوی و یک پیروزی دست یافتند.

تساوی و پیروزی حریفان پرسپولیس و استقلال خوزستان

به گزارش خبرورزشی، در اولین بازی گروه D لیگ قهرمانان آسیا تیم الوحده امارات میزبان الهلال عربستان بود و در یک بازی پرگل با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد. سباستین و بالاس در دقایق ۴۵ و ۵۴ گلهای تیم الوحده امارات را به ثمر رساندند و الهلال عربستان نیز در دقایق ۵ و ۶۹ توسط عابد وخریبین به گل رسید. در دیگر دیدار این گروه تیم الریان قطر با نتیجه ۳ بر یک از سد پرسپولیس تهران گذشت.
در جدول ردهبندی این گروه تیم الریان قطر با ۶ امتیاز صدرنشین است. تیمهای الهلال عربستان، پرسپولیس تهران و الوحده امارات هم به ترتیب با امتیازهای ۵، ۴ و ۱ در ردههای دوم تا چهارم قرار دارند.
 
امشب (سهشنبه) در دومین بازی گروه B لیگ قهرمانان آسیا تیم الفتح عربستان پذیرای الجزیره امارات بود و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. در اولین بازی این گروه تیم استقلال خوزستان برابر لخویای قطر به تساوی یک – یک بسنده کرد.
در جدول ردهبندی گروه B لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال خوزستان با 7 امتیاز در صدر قرار دارد. تیمهای لخویای قطر، الفتح عربستان و الجزیره امارات به ترتیب با امتیازهای ۵، ۴ و صفر رتبههای دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی