نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات انتخابی تیم‌های ملی كشتی آزاد و فرنگی جوانان برای حضور در پیكارهای قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان برگزار و با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

پايان دعوای جوانان كشتی برای بليت تايوان و فنلاند

به گزارش خبرورزشی٬ این رقابتها با شركت 150 مدعی دارای مجوز شركت در انتخابی (32 آزادكار و 31 فرنگیكار در روز نخست، 41 آزادكار و 46 فرنگیكار روز پایانی) با اجرای قانون 2 پیروزی از 3 مسابقه میان نفرات فینالیست، در خانه كشتی شماره 2 تهران برگزار و جنگ و دعوای جوانان مدعی تیم ملی برای به دستآوردن بلیت سفر به مسابقات قهرمانی آسیا 2017 تایوان و قهرمانی جهان 2017 فنلاند به پایان رسید تا گروهی از نفرات برتر این پیكارها با تصمیم كادر فنی به مصاف مدعیان قارهكهن بروند و تعدادی هم با مدعیان جهانی كشتی بگیرند. در پایان دیدارهای روز نخست و 4 وزن اول 50، 60، 74 و 96 كیلوی كشتی آزاد و 55، 66، 84 و 120 كیلوی كشتی فرنگی فینالیستها بعد از كسب 2 پیروزی از 3 مسابقه دوبنده تیم ملی و بلیت پرواز به رقابتهای جهانی و آسیایی را به دست آوردند. شب گذشته نیز نفرات برتر روز پایانی در 4 وزن دوم 55، 66، 84 و 120 كیلوی كشتی آزاد و 50، 60، 74 و 96 كیلوی كشتی فرنگی به عضویت تیم ملی درآمدند. با توجه به رقابتهای انجام شده و نتایج به دست آمده، همه چیز به تصمیم تقی اكبرنژاد و حمید باوفا سرمربیان تیمهای ملی آزاد و فرنگی جوانان، كادر فنی و موافقت شورای فنی بستگی دارد تا تعیین كنند كدام یك از نفرات برتر، در مسابقات جهانی كشتی بگیرند و كدام یك از آنها در آسیایی به میدان بروند. احتمال دارد بعضی از كشتیگیران، هم در آسیایی و هم در جهانی مبارزه كنند.

در پایان دیدارهای روز نخست كشتی آزاد علی فاتحی، یونس امامی، محمد متقینیا و دانیال شریعتینیا در اوزان 50، 60، 74 و 96 كیلو به دوبنده تیم ملی رسیدند و در كشتی فرنگی هم محمدجواد رضایی، امین كاویانینژاد، محمدهادی ساروی و امیرمحمد حاجیپور در اوزان 55، 66، 84 و 120 كیلو ملیپوش شدند. پیروزیهای علی فاتحی در مصاف با امیر پرسته، حاجیپور مقابل میرزازاده، رضایی برابر عبدولی و ناكامی مدعیانی چون امیرارسلان تاتاری، میثم دلخانی، حسن فروزنده و...  را میتوان از نتایج جالب و شگفتیهای روز اول پیكارهای انتخابی تیمهای ملی كشتی آزاد و فرنگی جوانان دانست. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی