نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود انتقاد بعضی از کارشناس ها استقلال در بازی با الاهلی از نظر آمار نمایش بسیار برتری از حریف خود داشته است.

روز فوق العاده استقلال در آزادی (آنالیز آماری)

به گزارش خبر ورزشی،، در پایان این بازی بعضی از کارشناسان اعتقاد داشتند بازیکنان این تیم در حضور هواداران پرشور خود وبا وجود این که نیاز مبرم به کسب پیروزی داشتند خوب بازی نکردند و سیستم محتاطی را در پیش گرفتند اما آمار منتشر شده از این بازی نشان می دهد استقلال روز فوق العاده ای از نظر خلق موقعیت در بازی روز سه شنبه پشت سرگذاشته است.
*استقلال در مجموع این بازی 17 شوت به سمت دروازه حریف زد(شامل توپ های که در داخل چارچوب بود، توپ های که به بیرون رفت و توپ هایی که توسط مدافعان حریف بلاک شد) و آمار الاهلی از این نظر تنها 8 شوت است.
*اما در این بازی استقلال 5 شوت در چارچوب زد که ماجد ناصر آن را مهار کرد و آمار تیم فوتبال الاهلی تنها 3 شوت بود که یکی از آنها وارد دروازه شد.
*استقلال در طول بازی 5 شوت به سمت دروازه زد که توسط مدافعان الاهلی بلاک شد اما تعداد شوت های بازیکنان الاهلی از این نظر تنها یک بار بود.
*استقلال در طول 90 دقیقه بازی 10 شوت از بیرون و 7 شوت از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه الاهلی زد که آمار حریف از این نظر 5 و3 شوت بود و شاگردان علیرضا منصوریان از این نظر موفق شدند آمار فوق العاده بهتری از حریف خود به جای بگذارند.
*الاهلی تنها در فاکتور دقت شوت شرایط بهتری از استقلال دارند، آمار دقت شوت آنها 42.9 است و آمار دقت شوت استقلال 41.7 است وبه جز این آبی ها در تمام فاکتورها آمار بسیار بهتری از حریف خود داشته اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی