نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاق تروريستي ديروز تهران به نوعي يادآور بمب‌گذاري‌هاي اوايل انقلاب بود. اتفاقي كه بار ديگر به ما يادآوري كرد امنيت چه نعمت بزرگي است.

 شايد ما و نسل جديد كمتر از جانفشانيهاي رزمندگان در طول 8 سال جنگ تحميلي شنيده باشيم. شايد بيشتر از طريق فيلمها و شنيدن خاطرات با حماسههاي آن عزيزان آشنا هستيم اما به هر حال حوادث ديروز بار ديگر عظمت كار شهيدان، جانبازان و مدافعان حرم را براي ما يادآوري كرد. عظمت كار امثال سردار شهيد همداني و افرادي مانند سردار سليماني كه جانشان را كف دستشان گذاشتهاند تا ما آسوده باشيم.

ديروز و چند ساعت پس از حوادث تروريستي تهران بسياري از مردم، هنرمندان، ورزشكاران و... با هشتك (#كنار هميم) اولاً با شهدا همدردي كردند و در ثاني به همه يادآوري كردند كه مردم ايران در كنار يكديگر هستند و متحد ميشوند البته عدهاي دوباره سعي كردند همه چيز را سياسي كنند ولي واقعاً اينجور وقتها همه بايد متحد باشيم. ديروز كه حدود 12 ايراني شهيد شدند، ما بيشتر حس و حال مردم عراق و سوريه و يمن را درك كرديم و البته بيشتر قدر كساني كه برايمان «امنيت» ايجاد كردند را دانستيم. اين قدرداني مسلماً بايد هميشگي باشد و خوب نيست كه ما حداقل در اين زمينه آدمهاي فراموشكاري باشيم. به اميد روزي كه تمام جنگطلبها و تروريستها در سرتاسر جهان به سزاي اعمالشان برسند و از خون و خونريزي و كشتن يك عده مردم بيگناه دست بردارند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی