نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تيم بسكتبال جوانان امروز براي صعود به دور دوم جام جهاني‌ به مصاف آنگولا مي‌رود. شاگردان محمد‌رضا نوري بعد از شكست مقابل آمريكا، در ديدار دوم هم مقابل ايتاليايي‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده كنند و 45- 64 نتيجه را واگذار كردند.

شانس صعود به شرط شكست آنگولا

به گزارش خبرورزشی، مسابقهاي كه به رغم بازي خوب در 2 كوارتر، در وقت سوم 21- 11 باختند تا در مجموع نمره منفي بگيرند اما امروز اين تيم با آنگولا براي كسب رده سوم گروهش بازي ميكند. آنگولاييها كه با قهرماني در قاره آفريقا پا به عرصه اين رقابتها گذاشتهاند، در بازي اول با نتيجه 70- 66 به ايتاليا در اورتايم باختند و مقابل آمريكا نيز با نتيجهاي مشابه با عملكرد ايران 68- 109 بازي را واگذار كردند. اين تيم آفريقايي هماكنون در رده 29 رنكينگ جهاني قرار گرفته است و در دوره قبلي نتوانست سهميه جهاني بگيرد. بدين ترتيب از ساعت ۱۸:۳۰ آخرين مسابقه اين مرحله بين قهرمانان قارههاي آسيا و آفريقا برگزار ميشود تا براي نجات از ته جدول در گروه چهارم رقابت كنند. مسابقه آمريكا با ايتاليا هم تيم اول گروه را مشخص ميكند.

رضا نوري، سرمربي تيم جوانان، هم كه از روند بازي شاگردانش راضي به نظر نميآيد پيش از آغاز اين رقابت ميگويد: «نتيجه ديدار با آمريكا از پيش مشخص بود اما بازيكنان نتوانستند برابر ايتاليا عملكرد قابل قبولي داشته باشند. هر چند شروع خوبي داشتيم اما در پرتابهاي 3 امتيازي كه نقطه قوت تيم ما بود و پرتابهاي آزاد بد بوديم تا نتوانيم از تعدد حملات خود استفاده كنيم و به يك نتيجه خوب برسيم اما اميدوارم امروز شاگردانم بتوانند آنچه كه در توانشان هست را به عرصه نمايش بگذارند و به عنوان تيم سوم راهي مرحله بعد شويم. هر چند نبايد آنگولا را دستكم گرفت چراكه از قدرت فيزيكي بسيار خوبي برخوردار است و دفاع خوبي هم دارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی