نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو برای رقابت های جهانی روسیه ، با برگزاری 6 دیدار در دو بخش ساندای مردان و بانوان به میزبانی آکادمی ووشو پیگیری شد .

انتخابی ووشو برای گزینش مسافران جهانی

به گزارش خبرورزشی ، رقابت های جهانی ووشو مهرماه به میزبانی شهرکازان روسیه برگزار می شود، طبق سهمیه بندی فدراسیون جهانی ، ووشوی ایران پنج سانداکار دربخش مردان و سه ساندا در بخش بانوان می توانند اعزام کنند به همین خاطر بازی های انتخابی ساندای پسران با برگزاری سه مبارزه رده بزرگسالان و یک دیدار رده سنی جوانان برگزار و طی آن یوسف صبری در وزن 75- کیلوگرم با دومین پیروزی مقابل عباس شیخی نفر فیکس تیم ملی شد . امیر فضلی 85 - کیلوگرم دریک دیدار جذاب با معین تقوی به پیروزی دست پیدا کند تا انتخاب نفر فیکس تیم ملی به بازی آخرکشیده شود . میلاد عارفی مقام 78- کیلوگرم با دومین پیروزی مقابل سهیل خدرویسی مسافر رقابتهای جهانی شد . پیش از این مهدی محمدی در وزن 56 - کیلوگرم ، علی بختیاری 60 کیلوگرم، محسن محمدسیفی 70- کیلوگرم سعید سالمی 80 - کیلوگرم فیکس شده بودند . ضمن اینکه فرود ظفری و حمیدرضا سهندی دروزن 65-کیلوگرم ، حمیدرضا قلی پور و محمد نصیری دروزن 90 + کیلوگرم به مصاف هم می روند تا تکلیف نماینده این دو وزن هم مشخص شود . اما درتک بازی رده جوانان حسن خادمی با پیروزی مقابل محمد باقلانی در وزن 56 کیلوگرم ، خادمی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی فردا باید به مصاف آرمین ادیبی برود .
اما مریم هاشمی و فریناز نذیری با غلبه برحریفان به عنوان نفرات فیکس اوزان 70 و 75 کیلوگرم تیم ملی ووشوی بانوان ایران معرفی شدند .
 مریم هاشمی و زینب مجدی دروزن 70 - کیلوگرم، که دررقابت های قبلی هر کدام صاحب یک پیروزی شده بودند به مصاف هم رفتند که هاشمی توانست با برتری به عنوان مسافراین وزن بلیت خود را برای جهانی روسیهok  کند . 
فریناز نذیری و سمانه خجسته 75- کیلوگرم برای سومین مبارزه رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که نذیری با برتری میدان را ترک کرد تا مسافر جهانی شود . 
پیش از این زهرا بساطی 52 - کیلوگرم، الهه منصوریان 56- کیلوگرم و صدیقه دریایی در 60 - کیلوگرم به عنوان نفر برتر معرفی شدند .
دروزن 65 - کیلوگرم شهربانو منصوریان و پرتوآ دارابی، در وزن 48- کیلوگرم کوثرمیرزاحسینی و زینب خان بابا در حالی به مصاف هم می روند که منصوریان و میرزاحسینی درمبارزه اول به پیروزی رسیده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی