نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی کاراته ایران با 5 ملی پوش برای حضور در مسابقات ورلد گیمز بامداد فردا راهی لهستان می شود .

کاراته ایران با 5 سهمیه درتاتامی ورلد گیمز

به گزارش خبرورزشی ، تیم ملی کاراته ایران درحالی سه شنبه 27 تیرماه پس از حضور در تاتامی قهرمانی آسیا وارد تهران شد که ملی پوشان کشورمان همچنان خستگی حضور دراین رویداد را به تن دارند. اما با توجه به اینکه بعضی ازملی پوشان کشورمان سال گذشته دررویدادهای جهانی اتریش به مدال دست یافته بودند، باید فردا راهی لهستان شوند تا درمسابقات ورلد گیمز با نامداران جهان مبارزه 
کنند . 
امیرمهدیزاده، علی اصغرآسیابری، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده دربخش مردان و حمیده عباسعلی تنها نماینده بانوان در این مسابقات خواهند بود.
این رقابتها طی روزهای دوم تا پنجم مردادماه دردو بخش کاتا و کومیته انفرادی برگزار و در مجموع  96  کاراته کا به مصاف یکدیگر خواهند رفت . 
محسن آشوری مدیرتیمهای ملی کاراته با اشاره به آمادگی کاراته کاها می گوید : « تیم پنج نفره درحالی بامداد فردا عازم ورشو می شود که به خاطرحضوردرمسابقات قهرمانی آسیا خسته هستند ، اما از آنجا که براساس دعوتنامه فدراسیون جهانی به این مسابقات دعوت شده اند و مدال آوری در رنکینگ آنها تاثیردارد خستگی را به جان خریدند و برای به اهتزاز درآوردن پرچم ایران به جنگ حریفان می روند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی