نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه یونانی در پی کنار آمدن با تصمیم دو ستاره ایرانی برای عدم حضور در سرزمین های اشغالی به دنبال راهکاری برای پرکردن جای خالی آنها است.

نقشه های پانیونیوس در غیاب حاج صفی و شجاعی

به گزارش خبرورزشی، احسان حاج صفی و مسعود شجاعی با قطعی شدن رویارویی پانیونیوس با نماینده رژیم اشغالگر قدس در مرحله سوم مقدماتی یورولیگ چاره ای نداشتند تا قید همراهی باشگاه یونانی در بازی رفت را بزنند. تصمیمی که با احترام سران باشگاه روبرو شد اما آنها را با چالشی جدی در راه مدیریت غیبت این دو مهره کلیدی روبرو ساخت.
سایت گازتا یونان در ادامه گزارش های خود پیرامون شرایط رقم خورده برای دو ستاره ایرانی نوشت:« سرمربی پانیونیوس در روزهای گذشته با کنار گذاشتن حاج صفی و شجاعی از ترکیب اصلی در تمرینات تصمیم گرفت از سیستم 3-3-4 دست کشیده و بیشتر روی چیدمان 2-4-4 تمرکز کند. سیستمی در غیاب دو ستاره ایرانی و بیشتر برای بسته نگه داشتن دروازه تیم در سرزمین های اشغالی تا در بازی برگشت زمینه برای صعود به مرحله نهایی پلی آف فراهم گردد». 
این سایت در ادامه مصاحبه ای با گریگوری سرمربی پانیونیوس انجام داد که سرمربی پانیونیوس گفت:« قوانین هر کشوری قابل احترام است و باشگاه با درک شرایط دو بازیکن ایرانی تصمیم گرفت با احترام گذاشتن به تصمیم آنها در عدم سفر به سرزمین های اشغالی خود را برای بازی رفت بدون حاج صفی و شجاعی آماده کند و ما چندان برای کسب نتیجه در این بازی ناامید نیستیم چون بازیکنان خوبی  در جمع نفرات داریم که می توانند جای خالی دو ستاره ایرانی را پر کنند».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی