نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین نماینده کاراته ایران در بازیهای جهانی ، موسوم به ورلدگیمز با شکست مقابل حریف آذربایجانی خود به مدال نقره این رقابتها دست پیدا کرد.

نقره کاراته ورلد گیمز  به امیر کاراته رسید

به گزارش خبرورزشی ، در ادامه رقابتهای کاراته در دهمین دوره بازیهای جهانی موسوم به«World Games» که در لهستان جریان دارد، امیر مهدیزاده در دیدار نهایی برابر «فردوسی فرضعلی اف»  نفر سومجهان در سال ۲۰۱۶ از آذربایجان ٤ - ٢ نتیجه را واگذار و به مدال نقره وزن ۶۰- کیلوگرم دست پیدا کرد.
مهدیزاده  در مرحله مقدماتی در گام نخست مقابل سانتوز برزیلی نتیجه را با رای سنشو واگذار کرد و سپس «آگوژیل صوفیانی» ۳ -  ۱ به برتری رسید و در ادامه «والدمر ماسیج دراوسکی»از لهستان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید و در این مرحله هم با برتری ۷ - صفر برابر «خورخه گومز ماتیاس» اسپانیایی راهی دیدار نهایی شد.
پیش از این، کاراته ایران در سه دوره بازیهای جهانی " ورلد گیمز
حضور داشته؛ ۱۹۹۳ هلند، ۱۹۹۷ فنلاند و ۲۰۰۱ ژاپن که ره آورد این سه حضور دو برنز سعید اشتیان در سال ۱۹۹۳ و علیرضا کتیرایی در سال ۱۹۹۷ بوده است و این برای اولین بار است که تیم ملی کاراته کشورمان در این رقابتها به مدال  نقره دست پیدا می کند.
فردا چهارشنبه در روز دوم رقابتهای کاراته چهار نماینده ایران به دیدار رقبای خود می روند. در وزن ۷۵- کیلوگرم علی اصغرآسیابری در گروه B دور نخست به مصاف «جوجی ورمالوا»  از فیجی دارنده مدال طلای اقیانوسیه می رود. وی سپس به دیدار «هرنانیت وریسیمو» دارنده دو طلای پان امریکن» از برزیل خواهد رفت و در ادامه «عمر عبدالرحمان» از مصر با نقره جهان را پیش رو خواهد داشت.
ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم و در گروه A دور نخست «گوگیتا آرکان» از گرجستان را پیش رو خواهد داشت. این گرجستانی که در لیگ ایران مبارزه کرده طلای ۲۰۱۴ جهان را در کارنامه دارد. «اوگار آکتاش» از ترکیه با طلای ۲۰۱۵ امیدهای جهان و دو طلای قهرمانی اروپا در دو سال اخیر حریف بعدی پورشیب می باشد.کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در ادامه باید با «کوین پوگنون» از نیوزیلند مبارزه کند.
سجاد گنج زاده سومین نماینده ایران است که باید در وزن۸۴+ کیلو گرم و در گروه A ابتدا باید با «هیدوشی کاگاوا» از ژاپن با در اختیار داشتن طلای ۲۰۱۵ آسیا مبارزات خود را آغاز کند. «رودریگو روجاس»  دارنده طلا و برنز پان امریکن از شیلی حریف بعدی گنج زاده است و «جاناتان هورنه» از آلمان آخرین رقیب نماینده کشورمان در دور مقدماتی است. این آلمانی برنز جهان و ۵ طلا، نقره و برنز اروپا را در کارنامه دارد.
حمیده عباسعلی تنها نماینده بانوان کاراته ایران حاضر در این رقابتها در وزن ۶۸+ کیلو گرم و در گروه A ابتدا به مصاف «دومینیکا تاتاروا» از اسلواکی دارنده مدال برنز جهان می رود. «ایزابلا رودریگز» از برزیل با در اختیار داشتن طه طلا و یک برنز پان امریکن حریف بعدی عباسعلی به شمار می روند .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی