نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تكليف 4 وزن اميد براي حضور دررقابتهاي جهاني اسپانيا مشخص شد و انتخابي وزن 84-كيلوگرم هفته آينده برگزارمي شود تا نفراعزامي اين وزن به مسابقات جهاني معرفي شود.

انتخابی آخرین کاراته کای امیدها هفته آينده

به گزارش خبرورزشی ، سومين و آخرين مرحله رقابت انتخابي کاراته اميدها امروزدرسالن شهيد كبکانيان برگزار شد و طي آن مسافر جهاني اسپانيا نيز مشخص و از سوي كادر فني نيز 5 نفر به عنوان نفرات دوم و سوم به اردوي آمادگي فراخوانده شدند.
براین اساس در وزن ۶۰ - کیلو گرم علی مسکینی از کرمانشاه با ۴ برد و ۲ باخت مسافر جهانی شد. دراین وزن عبداله ولدی دیگر کاراته کای کرمانشاهی با ۴ برد و ۳ باخت به عنوان نفر دوم در اردو باقي ماند. همچنین مهدی رحیمی نژاد از گیلان که در پیکارهای انتخابی این وزن به ۳ برد و ۴ باخت دست یافت نيز به اردو دعوت شد.
۶۷- کیلوگرم امیررضا میرزایی از قزوین با سه برد و یک باخت درلیست اول این وزن برای رقابتهای جهانی اسپانیا قرارگرفت . دراین وزن دانیال زحمتکش از گیلان با ۲ برد و ۲ باخت به عنوان نفر دوم به اردوی امادگی فراخوانده شد.
۷۵- کیلوگرم الیاس محمدزاده از گیلان با سه برد و بدون باخت مسافر جهانی شد . در این وزن میلاد بهمنی از تهران با ۲ برد و ۲ باخت به عنوان نفردوم به اردوی امادگی دعوت شد.
۸۴ + کیلوگرم صالح اباذری از مرکزی با چهار برد و بدون باخت نامش درلیست اول این وزن برای رقابتهای جهانی اسپانیا نوشته شد . مهدی عاشوری از مازندران با ۲ برد و ۲ باخت به عنوان نفر دوم وارد اردوی امادگی تیم ملی شد.
اما امروزمبارزات وزن 84- كيلوگرم به دليل مصدوميت مهدي قراري زاده برگزار نشد و با تصميم كادر فني قرار است هفته آينده 3 كاراته كا اين وزن، محمدرضا گيلان پور از گيلان، علي نجفي از قم و مهدي قراري زاده از كرمان به مصاف هم بروند تا تكليف نفراعزامي به مسابقات جهاني مشخص شود .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی