نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایسکو ستاره جوان رئال‌مادرید با وجود پیشنهاد بارسلونا در برنابئو ماندگار شد.

ايسكو نخواست لوئيس انريكه شود!

به گزارش خبرورزشی، ايسكو، ستاره جوان و آيندهدار باشگاه رئالمادريد بعد از تمديد قراردادش با رئاليها از ابراز تمايل سران بارسا براي به خدمت گرفتن او صحبت كرد. او در اين رابطه گفت: «تماسهايي از سوي مقامات بارسا با من برقرار شد ولي من حتي به حرفشان گوش هم ندادم.» پاسخ منفي ايسكو و پدرش و در عين حال مدير برنامههاي او به پيشنهاد بارساييها، حكايت از تماسهاي متعدد واسطههاي باشگاه كاتالان با اين بازيكن مادريدي در ماه آگوست دارد. گويا در آن زمان و در شرايطي كه ايسكو با مديران رئال بر سر تمديد قراردادش با اين تيم به توافق لفظي دست يافته بود، بارساييها به شدت در تلاش بودند تا بتوانند اين بازيكن موفق را به تيمشان منتقل كنند اما ايسكو روشن و شفاف ميدانست هدفش ماندن در رئال است؛ هرچند تا چند ماه پيش به خاطر نيمكتنشينيهاي پيدرپي در تيم زيدان، ترديدهايي در ماندن در اين تيم داشت.

از همين رو سران بارسلونا برنامههايي براي او داشتند. آنها در نظر داشتند از ايسكو بخواهند تا پايان قراردادش با رئال تا سال 2018 در اين تيم بماند و قراردادش را با اين تيم تمديد نكند و در نهايت به عنوان بازيكن آزاد و مجاني راهي نوكمپ شود و در اين صورت قصد داشتند به او پاداش خوبي پرداخت كرده و قراردادي فوقالعاده، در حد قرارداد برترين ستارههاي تيمشان با او ببندند. اين گزينه ايدهآلي براي مديران باشگاه كاتالان بود؛ چراكه آنها بدين ترتيب ميتوانستند علاوه بر آنكه يك ستاره درجه يك را به صورت مجاني به خدمت ميگيرند، شاهد انجام انتقال ديگري از رئالمادريد به بارسلونا (دقيقاً مثل اقدام لوئيس انريكه در فصل 1996-1995) باشند.

لوئيس انريكه در فصلي از رئال به بارسا پيوست كه در پايان آن فصل رقابتهاي يورو برگزار ميشد و رقابتهاي فصل جاري هم به جام جهاني روسيه منتهي خواهد شد. در آن فصل انريكه در بارسا خوش درخشيد و 41 بازي براي اين تيم برگزار كرد و در 35 بازي در تركيب اصلي تيمش بود. انريكه روز 21 مارس سال 1996 در بارسلونا تستهاي پزشكي را پشت سر گذاشت و در آن زمان خبر انتقال قريبالوقوعش به بارسا را تكذيب كرد. البته سران رئال ميدانستند انريكه در تيمشان نميماند و تمام شواهد و قرائن از انتقال او به تيم كاتالان خبر ميداد.

اما ايسكو واكنش متفاوتي نسبت به لوئيس انريكه داشت و تصميم گرفت انريكه دوم لاليگا نشود. او به پيشنهادات وسوسهكننده بارساييها توجهي نكرد و تصميم گرفت در تيمي بماند كه در سن 25 سالگي با پيراهنش جامهاي قهرماني ارزشمند و معتبري را فتح كرده است و حالا و تا سال 2022 با كهكشانيها خواهد ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی