نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همايون شاهرخي، سرمربي سابق تيم ملي فوتبال ايران معتقد است كه فاكتور شانس نقش مهمي در صعود تيم ملي به جام جهاني‌ روسيه داشت.

شاهرخی: ايران با تيم‌های درجه ۲ همگروه شد و صعود كرد!

خبرورزشی با شاهرخي در مورد صعود ايران به جام جهاني صحبت كرد و او به سؤالات پاسخ داد.

* عملكرد تيم ملي در مسابقات مقدماتي جام جهاني چطور بود؟

هدف ما رفتن به جام جهاني بود كه خوشبختانه اين اتفاق رخ داد و مردم هم خوشحال شدند. هواداران تيم ملي به خوبي ايران را حمايت كردند و در نهايت به چيزي كه ميخواستيم رسيديم.

*برخي معتقدند مسير تيم ملي براي رسيدن به جام جهاني آسان بود و برخي هم نظر مخالفي دارند. عقيده شما چيست؟

در فوتبال هميشه بخت و اقبال ميتواند تأثيرگذار باشد و بدشانسي هم ميتواند همه چيز را به هم بريزد. وقتي قرعهكشي انجام شد، تقريباً مشاهده كرديم كه ايران با تيمهاي درجه 2 آسيا همگروه شد. قويترين حريف ما در اين گروه كرهجنوبي بود كه ضعيفترين تيم 20سال اخير خود را دارد. حساب و كتاب بسياري از كارشناسان درست از آب درآمد و پيشبيني ميشد كه به جام جهاني برويم. فاكتور شانس در اين زمينه بسيار تأثيرگذار بود.

*اگر در گروه ديگری قرار ميگرفتيم صعود ميكرديم؟

نميتوان با قاطعيت در اين مورد صحبت كرد. گروه ديگر گروه سختتري بود ولي ما در گروهي قرار گرفتيم كه خوشبختانه زياد استرس نداشتيم.

*عملكرد كیروش را چگونه ارزيابي ميكنيد؟

كیروش مربي خوبي است ولي گاهي اوقات بيش از اندازه از فوتبال ايران توقع دارد. برخي مسائل به مديريت فدراسيون در اين دوره و دوره قبل مربوط ميشود و رفتارهايي صورت گرفت كه باعث شد كیروش هرچه دلش ميخواهد بگويد. شايد اين مهمترين نكته منفي در مورد سرمربي تيم ملي است.

*به نظر شما بهترين بازيكن در مقدماتي جام جهاني چه كسي بود؟

اين را بايد از سرمربي تيم ملي سؤال كنيد.

*آيا در جام جهاني ميتوانيم به مرحله حذفي صعود كنيم؟

خير، با اين سبك بازي نميتوانيم. من اميدوارم كه در جام جهاني از اعتبار فوتبال آسيا و اعتبار فوتبال ايران دفاع كنيم. به هرحال ما در گذشته هم از اين حرفها زدهايم كه به عنوان مثال در جام جهاني از گروه خودمان صعود كنيم. ولي واقعيت اين است كه فوتبال ما از فوتبال روز دنيا عقب است. با اين حال اميدوارم همه كمك كنند تا تيم ملي بتواند در جام جهاني بازيهاي زيبايي انجام دهد و مردم خوشحال شوند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی