نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدارهای رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با قهرمانان و دست اندرکاران رشته های مختلف ، درپیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد .

صیدانلو : مربی خارجی می آوریم

به گزارش خبرورزشی ، دراین دیدار محمود صیدانلو ابتدا از تمرینات موتور سواران ریس بازدید کرد و ضمن گفت و گو با رئیس و دبیر کمیته ریس درمحل کلاس آموزش حاضر شد و از قهرمانان حاضر این رشته خواست تا درفضای صمیمی و دوستانه بدون رودربایستی ، مشکلات خود را در میان بگذارند . 
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اهداف این دیدارها را آشنایی هرچه بیشتر مسئولان فدراسیون با مشکلات ورزشکاران و دست اندرکاران رشته های مختلف خواند و عنوان کرد : خوشحال می شویم که خانواده موتور سواری ریس راحت و بی پرده پوشی مسایل را بازگو کنند و ما نیز تا حد ممکن تلاش خواهیم کرد تا این مشکلات به حداقل برسد . 
پس از آن حاضرین شروع به درد و دل صمیمانه با رئیس فدراسیون کردند که مهمترین آنها بحث پخش تلویزیونی ، امکانات رفاهی از جمله سایبان و آبسردکن ، ابزار و تجهیزات داوری برای کاهش ضریب اشتباهات احتمالی داوران، حضور خانواده ورزشکاران درهنگام تمرین ، برگزاری مسابقات موتور ریس بانوان  و از همه مهمتر شرکت در تورنمنت ها و مسابقات بین المللی و ...  بود . 
درادامه  خاکسار رئیس کمیته موتور ریس درباره عدم اعزام به مسابقات بین المللی توضیحاتی داد و دلیل اصلی عدم حضور ورزشکاران ریس را نداشتن گواهینامه FIM و گذراندن دوره های خاص خواند که برای شرکت درمسابقات جهانی نیاز به اقامت دو تا سه ماهه ورزشکاران دریک کشور خارجی است .
درادامه رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به سفرهای برون مرزی موتورسواران ریس گفت :  تا پایان سال با جذب مربی خارجی مشکل گواهینامه و آموزش را حل خواهیم کرد و سال آینده حتما با تهیه امکانات مناسب اعزام به تورنمنت های مختلف بین المللی داریم و با دعوت از قهرمانان کشورهای دیگر و همسایه اقدام به برگزاری تورنمنت های چندجانبه می کنیم .  
صیدانلو به مشکلات بانوان اشاره می کند :  پس از سالها برای نخستین بار مجوز فعالیت بانوان در موتور سواری و اتومبیلرانی را گرفتیم و به همین خاطر باید با برپایی کلاس های آموزشی زمینه فعالیت مسابقات  را برای آنان مهیاء کرد چون برای فدراسیون آقایان و خانم ها هیچ تفاوتی ندارند .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی