نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی آلمانی تیم استقلال گفت: مشکل بزرگ استقلال عدم ایجاد شانس گل بود.

شفر: شانس گل ایجاد نکردیم/هواداران نگران دربی نباشند

به گزارش خبرورزشی،وینفرد شفر پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و از دفاع رو به جلو، مطمئن بودیم. ما یک شانس گلزنی در نیمه اول داشتیم، اما یکی از مشکلات بزرگمان این بود که شانس گل ایجاد نکردیم و برای خودمان فرصت به وجود نیاوردیم. تا میانههای زمین خوب توپ را منتقل میکردیم، اما نمیتوانستیم توپ را به مهاجمان برسانیم.

سرمربی تیم  استقلال در ادامه یادآور شد: روز اول هم گفتم کار خیلی زیادی داریم و باید بهتر از این شویم. خدا را شکر سه بازیکن ملیپوشمان هم به ما اضافه شدند. از صددرصد خواستههای ما 60 درصد اجرا شد و این خوب است. ما از راست به چپ خوب عمل میکردیم و بازیکنان فولاد هم طوری بازی میکردند که باید از طریق ارسال به موقعیت میرسیدیم، اما ارسالهای ما یا خیلی بلند بود یا اصلاً به بازیکنان خودمان نمیرسید.

شفر افزود: باید کار کنیم و ببینیم کدام بازیکنان با یکدیگر هماهنگ نیستند، چون در بازی امروز هماهنگی لازم را نداشتیم. هر چه زمان بازی بیشتر میشد، استرس تیم هم بالاتر میرفت. در هفتههای آینده برنامه ما این است که بیشتر روی تیم کار کنیم، هماهنگی به وجود بیاوریم و اینکه چه زمانی توپ بلند بزنیم و چه زمانی توپ کوتاه ارسال کنیم. خوشبختانه عملکرد بازیکنان خوب بود و خط دفاع و دروازه ما عالی بودند. البته روی دروازه ما توپی نیامد.

این مربی آلمانی با ابراز رضایت از عملکرد مجید حسینی و روزبه چشمی گفت: ما شانس کمی برای گلزنی داشتیم و برای همین باید روی مسائل تاکتیکی بیشتر کار کنیم. این مسئله را از ابتدا در تمرینات متوجه شده بودم. با تواناییهای که بازیکنانم دارند، مطمئناً میتوانیم بهتر از این عمل کنیم. پیش از سؤالات شما هم باید از هواداران تشکر کنم، آنهایی که براساس خواسته ما به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند. قطعاً در آینده هواداران از این خوشحالتر به خانه میروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی