نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای بازی با اسپانیا آماده اید؟ ما که خودمان را از حالا گرم کرده ایم و دوست داریم شاهد و ناظر دیدار تیمی باشیم که در این چند وقت مایه دلگرمی بود.

برای بازی ایران و اسپانیا،خودت را گرم کن!

نوجوانان ایران در بازی هایی به شدت رویایی در گروه خود موفق شدند صعودی قاطعانه را رقم بزنند و در دیدار حذفی هم با مکزیک برنده بازی بودند. اگرچه این برد باعث شد تا آنهایی که هیچ وقت جنبه نداشتند و تعریف «سطح توقع و انتظار» را نمی فهمند به این تیم حمله کنند.
برای همه آنها متاسفیم که یک دفعه،قهرمانی جام جهانی نوجوانان برایشان تبدیل به یک تفکر ابتدایی شد؛ دوستان خیلی به مغزشان فشار آوردند که وقتی به آلمان 4 گل می زنیم باید قهرمانی جام جهانی شویم و این مساله را برای خود تبدیل به یک وظیفه کردند؛ 
در حالی که شاید حتی نمی دانند نوجوانان ایران تا همین جا هم پدیده رقابت های جام جهانی بوده اند.
مایه تاسف و بعضا انزجار است که عده ای با بالا بردن سطح توقع از این تیم فشار روانی وحشتناکی را ایجاد می کنند و پیروزی 2-1 مقابل مکزیک را کمرنگ جلوه می دهند!
در هر حال شما که در اکثریت هستید و واقعیت ها را می بینید امیدواریم از بازی ایران و اسپانیا که فردا یکشنبه (۳۰ مهر) ساعت ۱۵ در ورزشگاه جواهرلعل نهرو در شهر کوچی برگزار می شوید لذت ببرید.
فارغ از هر نتیجه ای که در این بازی رقم می خورد،فوتبال ایران نوجوانانی را شناخت که در سالهای آینده می توانند اسکلت و بدنه اصلی تیم بزرگسالان را تشکیل بدهند؛ هر چند در هیچ کجای قانون فوتبال نیامده که تمام بازیکنان رده های پایه به تیم ملی اصلی بروند اما امیدواریم تعداد زیادی از همین بازیکنان شرایط خوبی در فوتبال کشور داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی