نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی به محرومیت استقلال از یک دیدار خانگی داده و اگر حکم بدوی در دادگاه تجدید نظر هم تأیید شود، آنگاه جدال آبی‌پوشان مقابل گسترش فولاد در هفته سیزدهم لیگ برتر باید در حضور سکوهای خالی استادیوم آزادی برگزار شود.

 اتفاقی که جدا از زیان مالی، از نظر اعتباری  و روانی هم باخت بزرگی  برای استقلال محسوب میشود. به همین خاطر مدیران باشگاه به طور جدی دنبال شکستن حکم فوق هستند. اینکه حکم فوق درست بوده و باید اجرایی شود یا غلط است و باید شکسته شود، نکته مهمی است که باید در جای خودش مورد بررسی قرار بگیرد اما بحث ما در این مطلب اصل حکم نیست بلکه موقعیت مطلوبی است که به توفیق اجباری برای فوتبال ایران بدل شده و میتوان چنین تهدیدی را به یک فرصت طلایی بدل کرد.

چندی قبل وقتی در لیگ ترکیه تماشاگران را محکوم کردند، قرار شد به جای خالی ماندن استادیوم، فقط به بانوان و بچههای زیر 10 سال اجازه حضور در ورزشگاه داده شود. حرکتی که انجام شد و اتفاقاً بازتاب رسانهای بسیار زیادی هم داشت بنابراین از همین حالا میتوان به فکر افتاد و جدال استقلال – گسترش را به ویترینی برای تبلیغ مثبت برای ایران بدل کرد.

الان مدتهاست که زمزمه حضور بانوان در استادیومها مطرح شده و مدیران دولتی هم پیگیر این قضیه هستند. خب حالا که یک تیم بنابر هر دلیلی از تماشاگرانش محروم شده چه بهتر که فرصت حضور در ورزشگاه را به بانوان و کودکان زیر 10 سال داد. این طوری هم راه را برای حضور خانمها هموار کردهایم هم تبلیغ بسیار خوبی برای خودمان در تمام دنیا میکنیم. فراهم کردن ابزار این کار هم با توجه به تواناییهایی که داریم؛ اصلاً دشوار نیست. فقط کافی است ساعت مسابقه را طوری تنظیم کرد که به تاریکی هوا نخورد، با شرکت واحد برای سرویس دادن ویژه در چند ساعت از روز به بانوان برای رفت و برگشت از میادین اصلی شهر هماهنگ کرد و از نیروی انتظامی هم خواست تا تعدادی از نیروهای خانم خود را برای کنترل نظم به استادیوم بفرستد. کارهایی که انجام آنها اصلاً سخت نیست و فقط باید اراده کنیم تا انجام شود. بدون شک اگر استقلال – گسترش را به بانوان اختصاص دهیم، چنان تبلیغ مؤثری برایمان میشود که اثر آن تا سالها ماندگار خواهد شد البته به شرطی که بخواهیم و آن را عملی کنیم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی