نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته گذشته ماجرای لایی‌کشی دو بازیکن استقلال در اتوبان‌های تهران از سوی جانشین پلیس راهور تهران تکذیب و ایشان گفت دوربین‌های ما مورد خاص و مشکوکی را در آن اتوبان از طریق ماشین‌هایی که نام‌شان در خبرگزاری‌ها آمده بود، ثبت نکردند.

 این ماجرا البته ابهامات بسیاری داشت؛

۱- اگر موردی نبود واقعاً خبرگزاریها اسم فوتبالیستها و ماشینهایشان را همراه با اتوبانهایی که در آن تخلف صورت گرفته، از کجا آوردند؟ آیا همه اینها را از خودشان ساختند؟

۲- یکی از مسئولان استقلال (عبداللهی) این مسئله را شیطنت دانست در حالی که یک مسئول دیگر اصل قضیه را منکر نشد و گفت موضوع را بررسی میکنیم.

۳- روز جمعه ناگهان یکی دیگر از مسئولان استقلال گفت این مسئله فنی نیست و به خود فوتبالیستها برمیگردد که باید بدانند در چه باشگاه بزرگی بازی میکنند. عجیب اینکه یک مسئول دیگر استقلال گفته بود این قبیل تخلفات به باشگاه مربوط میشود نه کمیته اخلاق!

۴- چند هفته قبل رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در برنامه ۹۰ در حالی که میخندید، گفت: «فوتبالیستهای ما تا صبح بیدارند و صبح تا ظهر میخوابند!»

ضمن تقدیر از آقای افتخاری به خاطر این افشاگری باید تشکری هم از جانشین پلیس راهور کرد که کلاً مشکل همه را حل کرد و گفت دوربینها چیزی را ثبت نکردهاند! وقتی برای یک لاییکشی که روزی ۱۰۰۰ بار در خیابانها و اتوبانهای تهران اتفاق میافتد، ۴ جور قانون داریم و ۴۰ جور اظهار نظر، معلوم است که اولاً یکسری قوانین نیاز به بازنگری دارند و در ثانی باید فکری هم به حال مسئولانی کرد که صبح تا شب جلسه دارند اما حرفشان یکی نیست.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی