نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی تکواندو درسالن تریچویله آبیجان برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد به عنوان نماینده ایران با ساحل عاج ، چین و نیجر دریک گروه قرار گرفتند .

دانشگاه آزاد ، ساحل عاج ، چین و نیجر دریک گروه

به گزارش خبرورزشی ، رقابت های جام جهانی تکواندو درسال 2017 با حضور 8 تیم از ساعت 12:30 فردا به وقت تهران درسالن تریچویله آبیجان آغاز خواهد شد .
مراسم قرعه کشی این دوره از رقابتها ساعاتی پیش انجام شد و طبق قرعه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران با تیمهای ساحل عاج ، چین و نیجر در گروه دوم قرار گرفت و در گروه اول نیز تیمهای کره جنوبی ، روسیه ، مراکش و چین تایپه حضور دارند .
این رقابت ها با مرحله مقدماتی آغاز می شود و 8 تیم در دو گروه 4 تیمی با یکدیگر مبارزه خواهند کرد و در پایان دو تیم از هر گروه به مرحله بعد راه پیدا می کنند . پیکارهای مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت 16:30 چهارشنبه 15 آذرماه برگزار میشود.
دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا میکنند و قرعه نیمه نهایی براساس نتایج مرحله گروهی هر تیم مشخص میشود . تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه دوم و تیم دوم گروه یک با تیم اول  گروه دوم  برای رسیدن به مرحله فینال مسابقه میدهند.
تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران با ترکیب سروش احمدی، هادی تیران ولی پور، سید حسین احسانی، مهدی خدابخشی، سعید رجبی و عرفان ناظمی به مصاف حریفانش می رود.
هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمان زاده به عنوان مربی و علی رضایی به عنوان مربی بدنساز برعهده دارند .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی