نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ما فکر می‌کردیم اتفاقات عجیب مالی تنها در حوزه مسائل اقتصادی، ارز، دلار و نفت روی می‌دهد. حمایت‌های بی‌دریغ وزارت ورزش که همه‌ساله برای ماندگاری دو تیم استقلال و پرسپولیس صورت می‌گیرد، باعث دردسرهای تازه برای فوتبال شده است.

 البته این دستمالی است که وزارت ورزش به سر خود بسته است و حتماً سرش برای این حوادث درد میکند که تیمداری میکند. پس از گم شدن دکلهای نفتی و دلارهای کلان در هشت سال ریاست، حالا شاهد غیب شدن ۶۱ میلیارد تومان در باشگاه پرسپولیس هستیم. رؤسای سابق را باید یک به یک به صف کنیم تا روشن شود این پولهای بیزبان چگونه و توسط کدام شعبدهبازی غیب شده است. طفلک مردم که باید بابت خروج خود ناگهان سه برابر نرخ تعیین شده پول بپردازند و نان سنگک را ۲۵۰۰ تومان بخرند و از خوردن گوشت صرفنظر کنند و ماهی سفید را کیلویی ۷۵ هزار تومان ابتیاع فرمایند و عزیزان ما به راحتی ۶۱ میلیارد تومان را بالا بکشند و غیبشان بزند. انگار ظهور بابک زنجانیها در ورزش و فوتبال هم مد شده و این جناب به یک مارک و یا برند معروف تبدیل شده است. اشتهای این عزیزان و مدیران هم کم نیست و کمتر از ۶۱ میلیارد را قابل نمیدانند. بروید برادر دوقلوی پرسپولیس یعنی استقلال را نیز یک تکانی بدهید، شاید از آن نیز ساختمانهای درشت و پساندازهای زیادی ریخته شد. این مدیران پولخور! حق دارند و برای اینکه از پولخوران نفت و ارز عقب نیفتند و با ضرابها و بابکها رقابت کنند، رقم درشت را نشانه کردهاند. میگویند ۶۱ میلیارد مفقود شده است و سازمان بازرسی دنبال عاملان این مفقود! میگردد.

۶۱ میلیارد ناقابل پولی نیست. جلوی بابکخان زنجانی و رضا ضراب بگذارید، قهر میکنند. آنها بالای ۴۰۰ میلیون یورو و شمشهای سنگین طلا کار میکنند و مسئولان سابق پرسپولیس به دنبال ۶۱ میلیارد با آنها کورس گذاشتهاند. رضا ضراب در سال ۱۳۸۸ تنها ۲۶ سال داشت و این همه پول و طلا بار کرد و رفت و پولهای نفت را ریخت تو بانکهای ترکیه، حال باید برای پیدا کردن ۶۱ میلیارد پول گمشده در باشگاه پرسپولیس ردش را از بانکهای ترکیه و خوانندههای زیباروی آن دیار بگیریم. البته حساب و کتاب دوستان پولخور! درست و سرراست است و حتماً ۶۱ میلیارد را به حساب باشگاه بازمیگردانند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی