نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زهرا كرم‌زاده، مربي تيم پينگ‌پنگ دختران در سومين دوره بازي‌هاي پاراآسيايي- امارات به عنوان مربي برتر معرفي شد.

كرم‌زاده: در شوک بودم

به گزارش خبرورزشی،تيم تحت هدايت او با كسب دو مدال طلا، يك نقره و سه برنز به عنوان تيمي انتخاب شد كه بيشترين مدال را كسب كرده بود. در نهايت هم كميته فني او را مربي برتر لقب داد. خودش در اين باره ميگويد: «وقتي براي دريافت جايزه بهترين مربي صدايم كردند در شوك بودم. از بازيكنانم براي تمام تلاشهايشان ممنونم.»

* از نتايج كسب شده در امارات راضي هستيد؟

خيلي راضيام، با 6 بازيكن اعزام شديم و توانستيم پنج مدال و يك مقام چهارمي كسب كنيم. بسيار نتيجه خوبي بود. نسبت به دوره قبل بازيها خيلي فشرده انجام شد و شاگردانم تا ساعت 12 شب هم در سالن به سر ميبردند اما خدا را شكر دختران پينگپنگي بيشترين مدال را آوردند. ديدارهايي كه تمامي مسئولان كاروان براي حمايت پينگپنگبازان در سالن حضور داشتند و تيم را رها نكردند.

* چند تيم در اين دوره شركت كردند؟

9 كشور به امارات آمده بودند. تايلنديها خيلي خوب كار كردند. يكي از طلاييهاي ما هم كار بسيار دشواري در فينال مقابل حريف تايلندي داشت. ژاپن و اندونزي نيز رقباي سرسختي بودند. در كل بازيها جذاب و مشكل بود.

* جوانان اين تيم در تركيب بازيهاي آسيايي جاكارتا قرار ميگيرند؟

بله، در اصل هدف كميته ملي پارالمپيك اين بوده كه بتواند جوانان خوبي را پرورش دهد تا در تركيب جاكارتا هم قرار بگيرند. البته اگر قرار است اين بازيكنان به اندونزي اعزام شوند بايد نفرات را مشخص كرد تا با برنامهريزيهاي كوتاهمدت بتوان در جاكارتا نتيجه خوبي گرفت.

* مربي برتر شديد. علت انتخاب را بگوييد.

خيلي جالب بود، اصلاً چنين عنواني در اين بازيها وجود نداشت. وقتي من را براي دريافت جايزهام صدا كردند كاملاً در شوك بودم اما خوشحال هم هستم كه از سوي كميته فني نفر منتخب معرفي شدم كه در واقع افتخارش براي تيم ملي و كشورمان است. در هر حال دريافت اين مدال هم بار مسئوليت من را سنگينتر ميكند. از كميته پارالمپيك هم بسيار سپاسگزارم كه با اعزام نفرات بيشتر موافقت كردند و بازيكنان نيز با كسب مدال پاسخ اعتماد آنها را دادند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی