نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد ايرانپوريان يكي از كاپيتان‌هاي تراكتورسازي تبريز در بازي مقابل استقلال خوزستان توانست يك گل از روي نقطه پنالتي بزند و يك پاس گل ارسال كند تا يكي از بهترين بازيكنان اين هفته لقب بگيرد.

ايرانپوريان: تمركز داشته باشيم، پرسپوليس را می‌بريم

خبرورزشی با او گپ و گفت كوتاهي داشت كه در ادامه ميخوانيد:

*حريفتان يعني استقلال خوزستان تيم ته جدولي بود و به راحتي در اين هفته برنده شديد!

اين موضوع را قبول ندارم. بازي با هر حريفي در اين فصل سخت است چون فاصلهها بين تيمها كم شده و نميتوان گفت كه چون اين تيم ته جدولي است، ميتوانيم از آنها امتياز بگيريم. واقعيت اين است كه خيلي خوب بازي كرديم.

*نگراني بزرگ در مورد تراكتورسازي، اضافه شدن بازيكنان جديد و عدم هماهنگي مناسب بود. اين موضوع را چطور ديدي؟

اين بازي، ديداري بود كه ما در آن خيلي خوب فوتبال بازي كرديم و تمركز بالايي داشتيم. البته اين خوب كار كردن بايد تداوم داشته باشد وگرنه به مشكلات زيادي برميخوريم. براي شروع، كارمان خوب بود ولي هنوز چيزي تمام نشده و بايد همين شرايط را حفظ كنيم.

*ركورد جالبي را هم رقم زديد؛ بيشترين تعداد رد و بدل كردن پاس قبل از به ثمر رسيدن يك گل در ليگ هفدهم.

بله از اين نظر ثابت شد انگيزه و تمركز تيمم آنقدر بالا بود و تا چه حد روي كارمان كنترل داشتيم. ميخواهيم توانمان را بالا ببريم و امتيازات بيشتري با همين مدل بازي هوشمندانه و مالكيت توپ به دست بياوريم.

*با وجود اين بازيكنان، بيش از اندازه ممكن قوي نشديد!

مطمئناً شرايطمان نسبت به نيمفصل اول كاملاً تغيير پيدا كرده است. بازيكنان جوان و خوبي جذب كرديم كه ميزان دوندگي بالايي دارند. خدا را شكر خريدها تا به حال خوب بوده و انشاءا... ادامه داشته باشد.

*بازي با پرسپوليس را چطور ارزيابي ميكنيد؟

پرسپوليس حريف سرسختي است. بازيكنان و كادر فني خوب و قدرتمندي دارد و خودمان هم ميدانيم كه وارد يك بازي بزرگ خواهيم شد اما بايد طوري بازي كنيم و شرايطي را بسازيم كه منجر به كسب سه امتياز كامل برايمان در اين بازي شود. قبلاً هم پرسپوليس را در ورزشگاه آزادي شكست داديم و مطمئناً اگر تمركز بالايي داشته باشيم، بار ديگر اين كار را انجام خواهيم داد.

*تراكتور در انتهاي فصل در كجاي جدول ميايستد؟

كارمان براي قهرماني سخت شده و البته نميتوانيم قولي بدهيم. اصلاً قول دادن و وعده دادن الكي در اين شرايطي كه داريم، درست نيست. تنها قولي كه ميتوانيم بدهيم، اين است كه در تمام بازيها با قدرت ظاهر شويم و در هر دقيقه فقط براي برد كار را دنبال كنيم تا انشاءا... باعث خوشحالي هواداران شويم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی