نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شجاع خلیل‌زاده خیلی دوست دارد مسافر جام جهانی روسیه شود. بزرگترین آرزوی مدافع میانی پرسپولیس حضور در جام جهانی است که بعید می‌دانیم به آن برسد. چرا؟

به گزارش خبرورزشی،جواب این سؤال را با نوشتن خاطرهای از یکی از همکاران تلویزیونی میدهیم. طرف تعریف میکرد که یک روز کارلوس کیروش مهمان برنامه تلویزیونی آنها بوده است. پشت صحنه برنامه و در استودیو، طرف از مرد پرتغالی درخصوص پیام صادقیان پرسیده است. کیروش در این گفتوگوی خصوصی با صراحت اعلام کرد که بعد از علی کریمی فوتبال ایران بازیکن تکنیکی و دریبلزن نداشته است. یکی که بتواند یکتنه به دفاع حریف بزند و به قول معروف فوتبالش تماشاگران را نیمخیز کند.

کیروش نزدیکترین بازیکن به علی کریمی را پیام صادقیان خوانده که حاشیه و جنجال را بیشتر از فوتبال دوست دارد. مرد پرتغالی تلویحاً به همکار تلویزیونی ما گفته است که صادقیان کنترلی روی رفتارش نداشته و ممکن است در حین مسابقات تیم ملی کار دست تیمش بدهد!

حالا روی صحبت ما با شجاع خلیلزاده است؛ مدافعی که به تازگی در مصاحبهای حاضر شد و به خاطر مصاحبههای قبلی خود از کارلوس کیروش معذرتخواهی کرده تا به تیم ملی برگردد. ظاهراً شجاع هنوز نمیداند مشکل اصلی، مصاحبههایش نیست بلکه نوع رفتار او در زمین مسابقه است.

آخرین درگیری خلیلزاده در مسابقه با نفت تهران بود. دعوا با محمد نصرتی، کاپیتان حریف، که سودی برای هیچیک نداشت. چه بسا اگر داور سختگیرتری همچون علیرضا فغانی به جای رضا مهدوی قضاوت مسابقه را برعهده داشت، خلیلزاده را به جای کارت زرد با کارت قرمز اخراج میکرد.

در پایان این درگیری، هر دو طرف پشیمان و نادم از دیگری تعریف و تمجید کردند در حالی که شجاع خلیلزاده هنوز نمیداند حواس کارلوس کیروش به همه چیز است. مرد پرتغالی مدافع جنجالی نمیخواهد. یکی که نتواند سر بزنگاه خودش را کنترل کند و بیدلیل از کوره در برود.

شجاع خلیلزاده مصداق بارز چنین بازیکنانی است. فوتبالیستهایی که در هر دقیقه از مسابقه پتانسیل آن را دارند که تیم خود را 10 نفره کنند. آیا کارلوس کیروش چنین بازیکنانی را به تیم ملی دعوت میکند؟

به شجاع خلیلزاده توصیه میکنیم یک بار دیگر با دقت این مطلب را بخواند و کلاه خودش را قاضی کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی