نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم انصاری‌فرد گفت: قهرمانی المپیاکوس در سوپر لیگ و جام حذفی یونان برای من مهم است.

انصاری‌فرد: آقای گلی من مهم نیست

به گزارش خبرورزشی، به نقل از سایت SDNA یونان، کریم انصاریفرد، مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس پس از پیروزی 2 بر صفر در دیدار شب گذشته (دوشنبه) هفته هفدهم سوپر لیگ یونان برابر لامیا و بازگشت به صدر جدول ردهبندی گفت: خیلی خوشحالیم که در این بازی 3 امتیاز را کسب کردیم و همچنان برای تصاحب صدر جدول ردهبندی مبارزه میکنیم. این پیروزی برای ما خوشحالکننده بود.
انصاریفرد که زننده گل دوم المپیاکوس در بازی با لامیا بود افزود: سرمربی از ما میخواهد که فشار بیشتری بیاوریم و به حریف نزدیکتر شویم. ما در بازی لامیا هر کاری که سرمربی جدید المپیاکوس خواسته بود را اجرا کردیم و نتیجه آن را نیز دیدیم.
مهاجم ایرانی تیم المپیاکوسی درباره کوین میرالاس، مهاجم مطرح بلژیکی و سابق باشگاه اورتون که همپستی او در این تیم یونانی شده است اظهار داشت: با اطمینان میگویم آمدن کوین میرالاس یک انتقال بزرگ است. هر کسی که به تیم میآید همه به او کمک میکنند. ما به اتفاق هم همکاری خوبی خواهیم داشت و تمام تلاش خود را برای موفقیت المپیاکوس به کار میگیریم. رقابت تیمی میتواند باعث کسب نتایج بهتر شود. همانند یک مهاجم وظیفه من گلزنی در هر بازی است. مهم این نیست که بهترین گلزن باشم و فتح عناوین قهرمانی در سوپر لیگ و جام حذفی یونان اهمیت بیشتری دارد. 
بهترین گلزن فصل جاری تیم المپیاکوس یونان در خاتمه گفت: ما برای هر بازی یک دستورالعمل جداگانه داریم و باید طبق معیارهای سرمربی پیشرفت کنیم. باید بیشترین فشار را به حریفان بیاوریم و پیروز شویم. 2 ماه دشوار را پیشرو داریم اما برای من بازی روز یکشنبه برابر زانتی بسیار مهم است، زیرا اگر بازنده شویم صدر جدول را از دست میدهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی