نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سجادمحمدپوربوکسور وزن 56- کیلوگرم به خاطر مصدومیت تمرینات تیم ملی را چند روزی از دست داد . اردوی تیم ملی بوکس درحالی به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می‌شود که احتمالا ملی پوشان کشورمان برای حضور در اردوی مشترک و تورنمنت بین المللی راهی بلغارستان می شوند. سجاد محمدپور پدیده بوکس ایران درانتخابی درون اردویی تیم ملی با نمایش قابل قبول بوکسور فیکس وزن 56 - کیلوگرم شد . محمدپور در مبارزه به خاطر مصدومیت ابرویش ، با تصمیم کادرفنی برای مداو به بیمارستان رفت.

محمدپور : نگران نباشید ، به زودی برمی گردم

به گزارش خبرورزشی،محمدپوربا اشاره به انتخابی درون اردویی تیم ملی ادامه می دهد : « خوشبختانه شرایط بسیارخوبی دراردوها حاکم است و طبق تصمیم کادرفنی تمرینات با نظم خاصی پیگیری میشود. در انتخابی درون اردویی   با شکست حریفم فیکس تیم ملی در وزن 56 کیلوگرم شدم . امیدوارم که در مسابقات پیش رو نتایج خوبی برای بوکس ایران بگیرم.»
پدیده بوکس ایران به مصدومیتش اشاره می کند : « مصدومیت در ورزش یک امر طبیعی است و برای همه ورزشکارانی که درسطح قهرمانی تلاش میکنند ممکن است رخ دهد . درانتخابی درون اردویی حریفم با سر ضربهای به صورتم زد و باعث شد ابروی من پاره شود، برای مداوا به بیمارستان منتقل شدم و پزشکان جراحی کوچکی روی ابرویم انجام دادند . جای نگران نیست، و با چند روزاستراحت مجددا تمریناتم را شروع می کنم.»
ملیپوش بوکس آمادگی خوبی دارد : « حالا از نظر بدنی شرایط خوبی دارم . تمرینات بدنسازی و فنی را زیر نظر کادرفنی احدی سرمربی ، مظاهری ،  قاسمی پور، عبدالملکی و نوروزی  مربیان تیم ملی انجام میدهم.»
محمدپور با وزن جدیدش مشکلی ندارد: « مدتی است که از وزن ۵۲ کیلوگرم به یک وزن بالاتر یعنی ۵۶ کیلوگرم آمدهام و در رقابتهای قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی هم در وزن ۵۶ کیلوگرم مبارزه کردم و قهرمان  شدم . با کمک مربیان میخواهم دراین وزن هم با تلاش زیاد نتایج خوبی بگیرم.»
پدیده بوکس ایران سیستم تمرینی سرمربی تیم ملی را قبول دارد : « اکبر احدی از لحاظ فنی مربی خوبی است و بدون حاشیه كار میكند . او برای هر بوكسور برنامه ویژهای تدوین كرده تا بوكسورها براساس توانایی های خود برای مسابقات پیش رو آماده باشند.»
او به نداشتن اردوی برون مرزی اشاره می کند : « تنها مشکل ما نداشتن مسابقات برون مرزی و اردوهای مشترک است که با تلاش مسئولان فدراسیون این مشکل درحال بر طرف شده است و دراولین گام قراراست نیمه دوم بهمن ماه به بلغارستان برویم . این تورنمنت با حضور تیمهای اروپایی سطح فنی بالایی دارد و میتواند برای آمادگی بوکسورها مفید واقع شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی