نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمایندگان فیفا طی روزهای آینده برای دیدار از ۳ ورزشگاه جام‌جهانی ۲۰۱۸ فوتبال راهی روسیه می‌شوند.

بازدید نمایندگان فیفا از ورزشگاه‌های جام جهانی

به گزارش خبرورزشی، به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، هیئت مشترکی به نمایندگی از فیفا و کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 30 ژانویه تا یک فوریه سال جاری میلادی از ورزشگاههای سن پترزبورگ، لوژنیکی و اسپارتاک مسکو بازدید خواهند کرد.

بازدید رسمی هیئت مشترک فیفا و کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 اولین مرحله از دور پایانی بازدیدهای آنها از ورزشگاهها خواهد بود تا روند آمادهسازی مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد. سایر ورزشگاههای جام جهانی 2018 نیز در ماههای مارس و فوریه سال جاری میلادی توسط هیئت مشترک فیفا و کمیته سازماندهی این رقابتها مورد بازدید قرار خواهد گرفت. برنامه و مسیر بازدید این هیئت از سایر ورزشگاههای جام جهانی هنوز مشخص نشده است.

گروه مشترکی از متخصصان فیفا و کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روند طراحی ورزشگاهها، آمادهسازی و برگزاری دیدارهای آزمایشی، امنیت، حملونقل، خدمات بخش هتلها، پخش زنده تلویزیونی، حمایتهای رسانهای، کارهای پرسنلی، بازاریابی و بلیتها را زیر نظر دارند.

جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه 1397 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابتها با تیمهای ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی