نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: گول این را نمی‌خوریم که الهلال چند بازیکن غایب دارد چون این تیم همیشه جزء تیم‌های پرقدرت و خوب آسیا بوده است.

جپاروف:گول غیبت بازیکنان الهلال را نمی خوریم

به گزارش خبر ورزشی، سرور جباروف با اشاره به تساوی استقلال برابر الریان در اولین جدال آسیایی این تیم اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم و در ابتدا توانستیم به گل هم برسیم اما در ادامه حریف دروازه ما را 2 بار باز کرد. خوشبختانه در ادامه کار ما عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.
 
وی افزود: الریان یک تیم چند ملیتی بود که بازیکنان خیلی خوبی هم داشت اما ما میتوانستیم در زمین حریف این تیم را شکست دهیم که متأسفانه اینگونه نشد و بازی با تساوی خاتمه یافت.
 
هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد گلزنی خود در این مسابقه تصریح کرد: من دوست داشتم با پیراهن استقلال در بازیهای آسیایی گل بزنم و در آن صحنه هم جاگیری بازیکن حریف را دیدم و ضربهام را زدم و خوشحالم که توپ تبدیل به گل شد.
 
جباروف در مورد تقابل با الهلال عربستان و همچنین اینکه تیم حریف چند بازیکن کلیدیاش را در اختیار ندارد، تصریح کرد: ما گول این را نمیخوریم که چند بازیکن الهلال غایب هستند. الهلال همیشه از تیمهای پرقدرت و خوب آسیا بوده و بازیکنان خوبی هم دارد. در این بازی ما میزبان هستیم، اما باید با تصمیم ای اف سی در زمین یک کشور دیگر به میدان برویم.
 
وی در پایان تصریح کرد: در بازیهای دور رفت تمام مسابقات ما خارج از خانه است و باید از این مسابقات امتیازات لازم را بگیریم تا در دور برگشت با توجه به 2 بازی خانگی که داریم امتیازات خوبی کسب کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی